کد خبر: 328612
تاریخ انتشار :

وزیر دفاع سابق: صهیونیست‌ها در زمان مقتضی پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سردار احمد وحیدی در حاشیه مراسم ترحیم سردار شهید حاج محمد ناظری در جمع خبرنگاران در خصوص پیام شهادت شهید مصطفی بدرالدین اظهار داشت: شهادت شهید بدرالدین نشان می دهد فرمانده مقاومت فرمانده واقعی و در جبهه ها هستند.

وی افزود: فرماندهان مقاومت در اتاق نیستند تا به دیگران دستور بدهند و دیگران، خود را فدا کنند تا آنها در آرامش باشند.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، شهید بدرالدین را یک مبارز واقعی و مجاهد فی سبیل الله عنوان کرد و ادامه داد: این شهید عمر خود را در مبارزه و دفاع از امت اسلامی و مردم لبنان صرف کرد و حقش شهادت بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان بسیار بزرگی هستند که تربیت شده این شهید و شهیدان قبل از وی مثل عماد مقنیه هستند ادامه داد: آنها پس از دیگری پرچم را بدست خواهند گرفت و خون مقاومت در نسل جدید خواهد جوشید.

سردار وحیدی تصریح کرد: از درون این شهادت ها، شکوفه های خوبی به بار خواهد نشست که کفر، ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را به آتش خواهد کشید.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی اظهار داشت: در زمان مقتضی، رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد.

وی در خصوص وقایع خان طومان سوریه نیز اذعان کرد: دشمن بعد از شکست حساسی که در روزهای گذشته خورد دچار وحشت بسیار زیادی شد و از تمام ابزارها برای متوقف کردن رزمندگان اسلام استفاده کرد.

سردار وحیدی افزود: پس از مذاکرات صلحی که پیش آمد و طرف سوریه برای نشان دادن حسن نیت خود، آن را پذیرفت تمام دشمنان قسم خورده امت اسلامی جمع شدند و از تروریست ها حمایت کردند و توانستند یک منطقه را بگیرند.

وی ادامه داد: این منطقه حساسیت دارد و مدتهای زیادی در دست تروریست ها نبود اما چیزی بدست نیاوردند و تلاش می کنند با عملیات روانی، روحیه شکست خورده را بازسازی کنندن.

سردار وحیدی در پایان گفت: متاسفانه هم در سطح منطقه ای و بین المللی به شدت از تروریست ها حمایت می شود اما مقاومت بسیار قوی خواهد بود و در آینده ای نزدیک، این منطقه را پس خواهند گرفت.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها