کد خبر: 329499
تاریخ انتشار :

پاس گل فائزه هاشمی و دروازه سوراخ ما!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گزارش نامه نیوز، محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: هیچ آدم عاقلی این رفتار را نمی پسندد .قاطبه مردم متدین هم که این فرقه گروهکی کافر را دشمن دین و وطن شان می دانند از این ملاقات ناراحتند.

تا اینجا را داشته باشید.

خانم فائزه هاشمی یک دوره نماینده مجلس بوده. مدتی هم یک روزنامه داشته. روزگاری برای دوچرخه سواری بانوان هم فعالیت داشته. چندصباحی هم بدلیل نشر اکاذیب و توهین و... زندان رفته. دیگر چه؟

جامعه پر است از این افرادی که روزی کاره ای بوده اند و الان کنج دنجی نشسته اند و کسی هم یادشان نمی کند.

خانم فائزه هاشمی اصلا در سپهر سیاسی و اجتماعی این مملکت چه نقشی داشته و دارد؟ در کجای معادلات سیاسی کشور به حساب می آید؟ از چه درجه فرهیختگی برخوردار است ؟ و خلاصه اینکه کیلویی چند است؟

تا اینجا را هم داشته باشید

خودتان را بگذارید جای چهره های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی مختلف و به چند سوال بالا پاسخ بدهید. اگر شما هم با این جواب همراهید که فائزه هاشمی بسیار معمولی تر و غیرمهم تر از آن است که هر حرف و رفتارش توی بوق شود و در رسانه ها بیاید، پس بگردید دنبال هدف اصلی که از انتشار خبرهای ریز و درشت او منتشر می شود!

تا اینجا را هم داشته باشید تا نکته آخر را بگویم.

عکس فائزه و آن جماعت بهایی را چه کسی پخش کرده؟ به این موضوع فکر کرده اید؟

آن را خود بهایی ها منتشر کرده اند. که چه بشود؟معلوم است. دنبال اینند که بگویند ما هستیم. برای اثبات اینکه بگویند ما هستیم انتشار یک عکس،حتی بافائزه هاشمی برای شان کافی است. اگر ما رسانه ها آن عکس را منتشر نمی کردیم و اصلا بهش محل نمی گذاشتیم، الان مجبور نبودیم پای این همه سخنران و صاحبنظر و شخصیت خرد و کلان را وسط بکشیم تا رفتار یک چهره دست صدم سیاسی را محکوم کنیم. عجب رودستی خوردیم ما رسانه چی ها و عجب پاس گلی دادیم به بهایی هایی که اتفاقا آنها هم در سپهر سیاسی و اجتماعی ما عددی نیستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها