کد خبر: 330287
تاریخ انتشار :

سردار نقدی:امروز غارتگران بیت‌المال حامی بهائیت شده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در مراسم یادواره سردار شهید قاسم مدهنی و 10 هزار شهید بسیج عشایری کشور در خرم‌آباد که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در خرم‌آباد برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: امروز فتنه‌گران با دروغ‌گویی به دنبال اختلاف در کشور هستند و افرادی برای گم کردن حق از باطل از بهائیت حمایت می‌کنند.
وی عنوان کرد: تمام تاریخ بهائیت جاسوسی بوده و امام راحل از این فرقه به عنوان جاسوس نام برده و حتی با عنوان فرقه مذهبی انحراف از آنها یاد نکرده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همین‌ها در به وجود آمدن هسته مرکزی رضاخان، کودتای 28 مرداد و... نقش داشته‌اند و اگر امروز غارتگران بیت‌المال حامی بهائیت شده‌اند و می‌خواهند به آنها آبرو بدهند بدانند که این اضافه شدن برگ ننگی دیگری به پرونده این فرقه ضاله است.
سردار نقدی در ادامه به رشادت‌ها و سلحشوری شهدای عشایر اشاره کرد و گفت:‌ امروز به یاد شهدای عشایر در استان لرستان گردهم آمده‌ایم تا یاد و خاطره این شهدا را گرامی بداریم.
وی به رشادت‌های سردار شهید قاسم مدهنی اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ جبهه‌ای از دفاع مقدس خالی از حضور سردار شهید قاسم مدهنی نبود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سردار مدهنی در نخستین روزهای جنگ تحمیلی با بسیج عشایری به میدان جنگ آمد و در تمام عملیات‌های سخت حضور داشت.
سردار نقدی با اشاره به اینکه هرگاه آتش درگیری دشمن به نقطه حساس می‌رسید حضور سردار قاسم مدهنی معادله میدان جنگ را عوض می‌کرد، گفت: همه وجود سردار مدهنی ذوب در ولایت بود و یکی از ویژگی‌های وی استعدادهای درخشان علمی، شجاعت، سلحشوری و... بوده است.
وی خاطرنشان کرد: سردار قاسم مدهنی همه وجودش را در راه ولایت بذل کرد و همواره در وصیت‌نامه نورانی خود مبارزه و جهاد را نصب‌العین خود قرار داده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نسل جوان ما امروز از مکتب شهدا درس‌های خوبی گرفته‌‌‌اند و همین حضور جوانان در میدان‌های مختلف به ویژه اعلام آمادگی برای مبارزه با گروه‌های تکفیری در سوریه، فلسطین، لبنان و... نشان می‌دهد که از شهدا و شهید سردار قاسم مدهنی در صحنه‌های مختلف درس گرفته‌اند.
سردار نقدی عنوان کرد: امروز جوانان ایران‌زمین برای مبارزه با دشمن صف بسته و اشک می‌ریزند که این نشان می‌دهد جوانان کشور ما درس را از این یادواره‌ها، کنگره‌ها و خاطرهای شهدا فرا گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه ملتی که در مکتب شهدا درس آموخته شکست‌ناپذیر است، گفت: آنهایی که برای ملت ما نقشه کشیده‌اند امروز شکست خود را شاهد هستند همانطور که عشایر ما در دوران دفاع مقدس تنها 2.5 میلیون جمعیت داشته، 10 هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: عشایر کشور همیشه پیشتاز در اطاعت از ولایت فقیه بوده و در کارنامه آنها این سلحشوری و بصیرت دیده می‌شود.
سردار نقدی افزود: عشایر آذری و کرد در جنگ چالدران، عشایر عرب در مبارزه با رژیم پلید انگلیس، عشایر بوشهر در مقابل تجاوز انگلیس، ایستادگی عشایر بلوچ در مقابل انگلیس، قهرمانی‌های عشایر قوم لر در مقابل رژیم ستم‌شاهی، قهرمانی‌های ایل بختیاری در مقابل رضاخان پلید گوشه‌ای از سلحشوری‌های عشایر ایران‌زمین است.
وی عنوان کرد:‌ امروز این قهرمانی، سلحشوری، بصیرت و ولایتمداری از جمله ویژگی‌های برجسته عشایر ایران اسلامی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته عشایر را صداقت، جوانمردی، تلاش و جهاد، فداکاری و امانتداری عنوان کرد و اظهار داشت: این ارزش‌ها و خصلت‌های بزرگ و برجسته نشان از ولایتمداری و محبت از اهل بیت (ع) و مرجعیت و روحانیت دارد.
این مسئول تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند که این خصلت‌ها و برجستگی‌های قوم عشایر را بردارد و با فتنه‌گری و دروغ‌گویی دنبال ایجاد اختلاف بین ملت ایران است.
سردار نقدی گفت:‌ امروز افرادی برای گم کردن حق از باطل از بهائیت حمایت می‌کنند. این در حالی است که تمام تاریخ بهائیت جاسوسی بوده است و امام راحل از این فرقه به عنوان جاسوس یاد کرده و هیچگاه از آن به عنوان حتی فرقه مذهبی انحرافی یاد نکرده‌‌اند.
وی گفت: همین فرقه بهائیت هسته به وجود آمدن رضاخان، کودتای 28 مرداد و... را به وجود آوردند و کسانی که می‌خواهند به این فرقه آبرو بدهند باید بدانند که تنها یک برگ ننگینی به پرونده این فرقه اضافه کرده‌اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز غارتگران بیت‌المال حامی بهائیت هستند، تصریح کرد: فرقه بهائیت تلاش می‌کند تا جامعه ما را غرق در شهوت کند و با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌های اینترنتی و... در حال تلاش برای ایجاد فساد در جامعه هستند تا دیگر جوانانی سلحشور مانند قاسم مدهنی را در جامعه نداشته باشیم.
وی گفت: تلاش آمریکا، انگلیس و صهیونیست برای فساد در جامعه ایران اسلامی است زیرا اگر این فساد ایجاد شود دیگر ما شاهد عزت، اقتدار و سلحشوری جوانان ایران‌زمین نخواهیم بود.
وی تصریح کرد: جامعه‌ای که با تقوا رشد کرد دشمنان باید بدانند چنین جامعه‌ای ذلت را نمی‌پذیرد و در مقابل تمام زورگویان کوتاه نمی‌آید.
سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند که مردم را در بحث اقتصادی مأیوس کند، یادآور شد: دشمنان ما به دنبال مأیوس کردن ما در بحث اقتصادی هستند از این‌رو برای مقابله با این تهاجم روحیه عشایری و سلحشوری می‌تواند در مقابل مأیوس کردن دشمنان ایستادگی کند.
وی با اشاره به اینکه ولایتمداری عشایر و سلحشوری آنها توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند، گفت: این روحیه عشایری می‌تواند توطئه‌های شهوت‌رانی دشمنان را خنثی کند زیرا باید دشمنان بدانند شهوت‌رانی و بی‌بندوباری در بین جامعه عشایری ایران زمین جایگاه ندارد.
وی عنوان کرد:‌ باید اقدام و عمل در بخش اقتصاد مقاومتی را در اولویت‌های کاری قرار دهیم زیرا مؤثرترین جریان تولید کشور یعنی 30 درصد از مواد غذایی کشور را عشایر تولید می‌کند و انتظار داریم که عشایر به میدان عمل آمده و در زمینه اقتصاد مقاومتی تلاش خود را دو چندان کنند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها