کد خبر: 335261
تاریخ انتشار :

ذوالنور:معرفی چند نامزد از سوی اصول‌گرایان خودکشی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، مجبتی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مورد رقبای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: پیش بینی من این است که آقای روحانی رقیب‌ها یا رقیب قوی و جدی از جریان اصولگرایی خواهد داشت منتها اینکه آن مصداق چه کسی باشد موضوعی است که باید در جبهه اصولگرایی مورد بررسی قرار گیرد و افراد را مورد بررسی و براندازکنند که به یک تصمیم نهایی برسند .

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه در مورد اینکه ممکن است این مصداق از بین احمدی نِژاد، قالبیاف جلیلی و یا رضایی باشد نیز تصریح کرد: ممکن است چهره جدیدی به جز آقایان باشد لذا باید قوت‌ها و ضعف‌ها در افراد را بررسی کنند و هر کدام که نقاط قوت بیشتری داشته باشد را انتخاب می کنند .

ذوالنور ادامه داد: هنوز بررسی های انجام نشده است ولی قطعا گزینه‌هایی را در نظر می گیرند و آنها را با هم مقایسه می‌کنند که به یک گزینه یا دوگزینه برسند.

این نماینده اصول‌گرای مجلس خاطر نشان کرد: اگر از سوی اصول‌گرایان چند گزینه برای رقابت با روحانی معرفی شود و نتوانند یک رقیب را برای رقابت با روحانی انتخاب کنند قطعا دست به خودکشی زده‌اند و و شکست می‌خورند. یعنی اگر خواستار پیروزی هستند باید از یک کاندیدا حمایت کنند .

وی در مورد احتمال وجود رقیبی اصلاح طلب برای روحانی در انتخابات 96 نیز گفت: احتمال اینکه روحانی در انتخابات سال 96 یک رقیب اصلاح طلب داشته باشد کم است. مگر اینکه در طول یکسالی که از عمر این دولت باقی مانده است نتیجه کار دولت و روحانی مانند سه سال گذشته باشد که اصلاح طلبان احساس کنند نباید تخم مرغ‌هایشان را در سبد روحانی خرج کنند و به باور عبور از روحانی برسند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: اگر در یکسال باقیمانده روحانی حرکتی انجام دهد که نتیجه مثبتی در جامعه داشته باشد ممکن است اصلاح طلبان طرح عبور از روحانی را اجرایی نکنند آنچه که مهم است این است که روحانی در بحث معیشت و اقتصاد کاری انجام دهد که حداقل آقایان اصلاح طلب که سنگ وی را به سینه می زنند احساس کنند اتفاقی افتاده است و در غیر اینصورت ممکن است پروژه عبور از روحانی را در دستور کارشان قرار دهند.
منبع: عصر ایران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها