کد خبر: 336040
تاریخ انتشار :

اعتراض دو نماینده رشت به سخنان سخنران تلویزیون: در ایام رحلت امام کنار ساحل بودید؟/عذزخواهی کنید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، ابتدا جبار کوچکی نژاد ضمن محکومیت این سخنان اظهار کرد: من به ایشان نصیحت می کنم که سریعا حرف خود را پس بگیرند و این اشتباه را جبران کند. نماینده اصولگرای مردم رشت خواستار بروزرسانی اطلاعات حجت‌الاسلام رفیعی شد و افزود: ایشان باید کمی اطلاعات خود را بالا ببرد و در خصوص تاریخ فرهنگی و انقلابی گیلان بیشتر مطالعه کند.

در ادامه این اعتراض غلامعلی جعفرزاده دیگر نماینده مردم رشت در مجلس نیز در بیانیه ای خطاب به این روحانی، او را به عذرخواهی از مردم این خطه از کشور دعوت کرد.

او در این بیانیه چند سوال مطرح کرده است:

١- ایشان در ایام رحلت امام راحل گیلان چکار می‌کرد؟ برای تفریح آمده بود ؟

٢- آیا ایشان به‌جز گیلان هیچ کجای دیگر از این کشور نرفته بود؟ مثلا در همان تهران بزرگ ایشان چشم بسته راه می روند؟

٣- این طلبه بزرگوار کجا رفته بود که آن وضعیت را مشاهده کرده بود؟ آدرس‌های ایشان شبیه به رفتن در کنار دریا بود؟ واقعا در زمان رحلت امام (ره) ایشان به کنار دریا رفته بود؟

۴-آیا کسی که برنامه به‌سمت خدا را هدایت می‌کند این نوع بیانش در مورد مردمی که هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و حدود چهار دهه انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه را حمایت و پشتیبانی کرده‌اند می‌تواند به این مردم این تهمت‌ها و تخریب‌ها را نسبت دهد؟

۵- ‌آیا نتایج اتهام‌های ایشان و آن سخنرانی بی‌محتوا هدایت به‌سمت خداست؟

۶- چرا دادستان و دادگستری گیلان به‌عنوان مدعی العموم بر علیه ایشان اعلام جرم نمی‌کنند؟

حداقل اقدامی که بدون فوت وقت این ‌‌آقا می‌تواند انجام بدهد عذر خواهی از ملت شریف گیلان است. بعید نیست اگر هیچ‌گونه اقدام عملی و جدی صورت نپذیرد در روزهای آتی شاهد یک تجمع مردمی باشیم یادمان باشد مردم آذربایجان اخیرا در رابطه با یک برنامه طنز کودک و آن مسواک!! چه اقدامی کردند؟ بعید می‌دانم دیگر صداوسیما دست به چنین خطای بزرگی بزند!

این آقا در خصوص مردمی این اظهار نظر بی ادبانه را کرد که در سال۸۸ ، یک روز زودتر از تمامی مردم ایران در دفاع از ولایت در صحنه حاضر بودند و رهبر انقلاب به آنان لقب پیشتازان بصیرت را داد.

در روزی که ایشان برای تفریح در گیلان حضور داشتند هزاران نفر از مردم این خطه پیاده و سواره راهی حرم حضرت امام (ره) بودند و در مراسم سالگرد ارتحال آن مرد بزرگ حضور داشتند. تا تجدید میثاق و بیعتی مجدد با آرمان‌های آن امام همام داشته باشند. ای کاش به جای تفریح در نقاط به تعبیر نادرست خودشان (اروپایی گیلان) در ایام رحلت امام (ره ) یک‌ماه زودتر به گیلان می‌آمدند و در مراسم کنگره هشت هزار شهید استان شرکت می‌کردند و پای سخنان سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی می‌نشستند که فرمودند: «گیلان افتخار ایران است، ۸ هزار شهید انسان را متحیر می‌کند.... گیلان یک بهشت الهی است، نعمتی الهی در ایران اسلامی که قابلیت های زیادی دارد، استانی است که نخبگان و برجستگان زیادی دارد و هدایای فراوانی به اسلام هدیه کرده است.»

این تفاوت دیدگاه دو انسانی است که به این استان سفر کردند ... البته سردار سلیمانی کجا؟ و ایشان کجا؟

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها