کد خبر: 338821
تاریخ انتشار :

فلاحت‌پیشه:مردم به خوبی تخریب‌کنندگان دولت را می‌شناسند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مورد تخریب های منتقدان علیه دولت یازدهم گفت: به اعتقاد بنده نوع رابطه ای که باید با دولت شکل بگیرد، یک رابطه مبتنی بر سازندگی است. انتقادات و تعریف‌ها هم باید بر همین اساس باشد.

وی همچنین در خصوص اظهارات نوبخت در رابطه با تشکیل اتاق های فکر علیه دولت، گفت: به هر حال دولت نه آنقدر مقدس است که هیچ نقدی به آن وارد نباشد و نه رفتارهایش آنطور ضعیف است که به جریان سازی و خبرسازی و تشکیل اتاق‌های فکر بر ضدش منجر شود. اعتقاد من بر این است که مردم به خوبی دولت، نقاط ضعف و قوت آن را می شناسند.

فلاحت پیشه تصریح کرد: به نظرم دولت نباید در مورد تشکیل اتاق‌های فکر در تخریب دولت صحبت می‌کرد چرا که تخریب نیازمند فکر کردن نیست.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي درباره اینکه چه افرادی عملیات تخریب علیه دولت را در پیش گرفتند، گفت: افراد با شناسنامه صحبت می کنند و بدون شناسنامه نمی توانند گفته های خودشان را منعکس نمایند. به اعتقاد من مردم به خوبی می دانند چه کسانی در حال تخریب کردن دولت هستند. می توان با نقد، کارهای سازنده انجام داد و هم می توان با مصداق‌های اغراق آمیز کار غیر سازنده شکل داد.

همچنین وی در مورد مشی و رویکردی که دولت باید در برابر تخریب ها در پیش بگیرد، گفت: دولت باید وظیفه خودش را انجام دهد و اگر موضوع مورد اعتنایی دید برای روشن شدن افکار عمومی، گزارش عملکرد ارائه دهد. دولت ها همیشه در معرض دو آفت قرار می گیرند یکی مقدس گراییِ یعنی مقدس کردن دولت و وارد نداستن هیچ نقدی برآن و دیگری تخریب گرایی یعنی خراب کردن هر دستاورد دولت، اینها مواردی است که باید آز آن پرهیز کرد.

فلاحت پيشه در پایان خاطر نشان کرد: به نظر من در این مقطع سکوت در برابر تخریب ها به نفع دولت است. آقای روحانی دستیابی به دو معیار اساسی را تا پایان سال 96 اعلام کرده است؛ یکی پایان دادن به تحریم ها و دیگری تک رقی شدن نرخ بیکاری. تک رقمی شدن نرخ بیکاری شاخصی است که با آن می توان بهبود وضعیت معیشتی مردم و تا حدی خروج از رکود را سنجید، اگر دولت بتواند تا پایان کار خود به این دو معیار دست پیدا کند، آن وقت دیگر انتقادها بی مورد است و تخریب نام می گیرد.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها