کد خبر: 343933
تاریخ انتشار :

سخنگو وزارت خارجه:تعامل خوبی با رسانه‌ها خواهم داشت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بهرام قاسمی سخنگوی جدید وزارت امور خارجه در دیدار با سردبیر و خبرنگار سرویس سیاست خارجی ایسنا از علاقه و حسن اعتماد خود به اهالی رسانه سخن گفت و بر عزمش برای ایجاد بسترهای مناسب‌تر در راستای تعامل بین دستگاه دیپلماسی کشور و رسانه‌ها تاکید کرد.

بهرام قاسمی با اشاره به سابقه فعالیت روزنامه‌نگاری‌اش در اوایل انقلاب اسلامی گفت:‌ در ابتدای انقلاب اسلامی، فعالیت روزنامه‌نگاری‌ام را از روزنامه جمهوری اسلامی آغاز کرده و سپس مدتی در روزنامه اطلاعات به همراه آقای دعایی مشغول به فعالیت شدم.

او اظهار کرد: در مدت مسئولیتم در دستگاه دیپلماسی به عنوان سخنگو تلاش خواهم کرد که تعامل خوب و مناسب با رسانه‌ها داشته باشم.

وی با بیان این‌که تا حدودی با موضوع و کارکرد رسانه آشنا و به این موضوع علاقه‌مند است، گفت: مثل همکاران قبلی‌ام در کسوت سخنگوی وزارت خارجه تلاش خواهم کرد تعامل خوبی بین وزارت خارجه و رسانه‌ها ایجاد کنم و بسترهای این موضوع را در راستای تحقق هرچه بیش‌تر منافع ملی گسترش دهم.

این دیپلمات با سابقه کشورمان اعلام کرد که به زودی نشست صمیمانه‌ای را با خبرنگاران حوزه سیاست خارجی برای آشنایی و اطلاع از نظرات و دیدگاه‌های آنها برگزار خواهد کرد.

قاسمی که سابقه حضور در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهایی چون ایرلند، اسپانیا، کانادا، ایتالیا و ... دارد در ادامه گفت: در زمانی هم که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در خارج از کشور مشغول به فعالیت بودم همواره تلاش داشتم که با رسانه‌ها تعامل مناسبی داشته و از ظرفیت آنها برای پیشبرد منافع جمهوری اسلامی ایران استفاده کنم.

به گزارش ایسنا، 30 خردادماه سال جاری وزیر امور خارجه کشورمان بهرام قاسمی را به عنوان سخنگو و رئیس جدید مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه منصوب کرد و وی جانشین حسین جابری انصاری شد که تنها هشت ماه بر کرسی سخنگویی دستگاه دیپلماسی نشست.

دهمین سخنگوی وزارت خارجه پیش از این مسئولیت‌های سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایرلند، ایتالیا و اسپانیا، رئیس اداره دوم سیاسی، رئیس اداره اول مشترک المنافع، مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه و معاونت پژوهش‌های بین‌المللی مرکز تحقیقات استراتژیک را به‌عهده داشته است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها