کد خبر: 349360
تاریخ انتشار :

اظهارات سخنگوی جبهه آزادی‌بخش فلسطین در مورد دیدار «محمود عباس» با «مریم رجوی»

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، «علی عزیز»، سخنگوی رسمی جبهه آزادی‌بخش فلسطین در گفت‌وگو با فارس دیدار اخیر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان با «مریم رجوی»، سرکرده گروهک منافقین را مردود خواند.
وی افزود: چنین رفتارهایی در راستای منافع آمریکا و مزدوران مرتجع آن است که با کوبیدن بر طبل جنگ‌ها و فتنه انگیزی طائفه‌ای و مذهبی به دنبال تقسیم و تجزیه منطقه هستند تا رژیم صهیونیستی را به قدرت منطقه‌ای بزرگی در بین کشورهای کوچک و ضعیف طائفه‌ای مبدل کنند.
سخنگوی رسمی جبهه آزادی بخش فلسطین در ادامه پرسید: مصلحت واقعی چنین دیدارهایی که به نفع ملت فلسطین نبوده و به مساله فلسطین زیان می‌زند چیست؟ بخصوص که جمهوری اسلامی ایران در سطح رهبری و ملت همواره حامی مساله فلسطین و مقاومت بوده است.
وی افزود: ملت فلسطین از رابطه راهبردی با کشور و ملت ایران برخوردار است و در انتفاضه خود بر این موضع دائمی تکیه دارد.
عزیز از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست ضمن تجدید نظر جامع در گزینه‌های سیاسی و محاسبات خود دست از خیال‌پردازی در این مسیر بردارد.
وی تاکید کرد: فلسطینی‌ها برای مقابله با نژادپرستی رژیم صهیونیستی باید به بسیج همه قوای خود و مقاومت پرداخته و این اقدام تنها از طریق نزدیکی و همکاری با ایران که هم‌پیمان واقعی حامی برای تحقق آرمانمان آزادی قدس است ، امکان‌پذیر می‌شود.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها