کد خبر: 352705
تاریخ انتشار :

تمام قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، حسین هاشمی تختی در سومین گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره و گرامی‌داشت هفته دولت و سالروز ورود آزادگان، اظهار کرد:‌ تلاش ما در مجلس بر این است که تعامل خوبی را با دولت داشته باشیم، کما این‌که قصد مداحی و تعریف از دولت نداریم و از طرفی نیز به دنبال رفتار مغرضانه و گزک‌گیری از دولت نیستیم.
وی با بیان این‌که «باید به دنبال وحدت و رفع مشکلات مردم باشیم» ادامه داد:‌ فرمانداران باید نگاه‌شان به منطقه و شهرستان نگاه پدرانه و عادلانه باشد دولت در مضیقه شدید مالی متاثر از مشکلات در دولت قبل است، فعلا تا گشایش‌هایی که همه انتظارش را داریم باید مدیریت مناسبی اعمال کنیم تا مردم نگران و نا امید نشوند.
وی با بیان این‌که «نباید بگذاریم وحدت مردم کم شود»، گفت: درست است دولت جلوی تورم را گرفته اما کماکان در کشور رکود حاکم است و مردم در تنگنا قرار دارند.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، ابوموسی و حاجی آباد در مجلس با بیان این‌که «برخی‌ها برجام را زیرسئوال می‌برند و آن را حتی ترکمنچای می‌نامند» ادامه داد: از طرفی نیز برخی‌ها آن را مدینه فاضله می‌دانند، که ما می‌گوییم برجام یک موفقیت دیپلماتیک بزرگ است که نباید اصل آن زیر سئوال برد و باید تمام تلاش‌مان برای اجرای هرچه بهتر این اصل را انجام دهیم.
وی با بیان این‌که «پشتیبان دولت هستیم» گفت:‌ روی حرفم می‌ایستم و حامی دولت می‌مانم با هدف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هر هزینه‌ای را از سر عقل و تدبیر و هوشیاری قبول داریم.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها