کد خبر: 353840
تاریخ انتشار :

عبدالرضا داوری: دولت باید دعا کند احمدی‌نژاد وارد انتخابات نشود/ احمدی نژاد برای حضور در انتخابات تصمیمی نگرفته است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالرضا داوری از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد درگفت‌وگو با نامه نیوز در رابطه با فعالیت های جریان های سیاسی در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات و وحدت اصولگرایان گفت: اینکه اصولگرایان به وحدت برسند یا نه آنقدر در نتیجه انتخابات تاثیر نخواهد گذاشت. زیرا در انتخابات اخیر مجلس لیست واحد آن‌ها 30 بر 0 در مقابل رقیب خود شکست خوردند و حتی در صورت اجماع هم شانسی ندارند.

داوری با بیان اینکه حمایت اصولگرایان از روحانی دور از ذهن نیست، تصریح کرد: امکان حمایت جریان اصولگرایی با محوریت باهنر، لاریجانی و جامعه روحانیت مبارز از حسن روحانی عجیب نیست ، هرچند که این حمایت را در گذشته نیز شاهد بودیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه اصولگرایان هیچ‌گاه قدرت اجرایی در کشور را نداشتند، خاطرنشان کرد: اصولگرایان در زمان احمدی‌نژاد از مواهب این دولت استفاده کردند و هیچ‌ زمان کاندیدای اصولگرایان نتوانسته از طریق انتخابات به قدرت برسد.

عبور اصلاحات از روحانی منتفی است

این فعال رسانه ای ادامه داد: احمدی‌نژاد تاکنون تصمیم نگرفته است که بخواهد وارد انتخابات شود یا نه و مشخص نیست که رابطه‌ای میان اصولگرایان و احمدی نژاد شکل بگیرد، زیرا رئیس‌جمهور سابق تصمیمی مبنی بر حضور ندارد.

داوری ادامه داد: معتقدم که جریان اصلاح‌طلبی همواره از روحانی حمایت خواهند کرد زیرا در این مقطع زمانی، نیازمند روحانی و حمایت از وی هستند و بحث عبور از او را منتفی می‌دانم.

رمز پیروزی روحانی

عبدالرضا داوری با بیان اینکه دولت باید دعا کند احمدی‌نژاد وارد صحنه رقابت انتخابات نشود، تصریح کرد: دیگر فرصتی برای فعالیت جدید روحانی باقی نمانده است و ایشان این 3 سال فرصتی را که داشت از دست داد به همین دلیل برای پیروزی در انتخابات باید دعا کند که محمود احمدی‌نژاد تصمیمی برای حضور در انتخابات نگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها