کد خبر: 353848
تاریخ انتشار :

حسین نجابت: حمایت اصولگرایان از روحانی ممکن نیست/ اصولگرایان نامزد خاص خود را دارند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین نجابت، نماینده پیشین مجلس در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در خصوص وضعیت و عملکرد حسن روحانی در زمینه سیاست داخلی از زمان ریاست وی تا کنون، مدعی شد: متاسفانه در این زمانی که گذشته است کار شاخص و بارزی صورت نگرفته است، هر فردی در زمان ریاست خود فعالیت و عملکردهای خاصی که بارز باشد را انجام داده اما این دولت نه.

نجابت با بیان اینکه نمی‌گویم دولت عملکرد موفقی نداشته است، تاکید کرد: دولت فعالیت‌های بسیاری انجام داده اما هیچ‌کدام شاخص نبوده است.

دولت و توجه به مسئله فرهنگ

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید باید سعی کند در زمینه فرهنگ تمرکز بیشتری داشته باشد، مسائل فرهنگی و مقولاتی که فراموش شده‌اند بهترین موضوعات سیاست داخلی است که دولت با تمرکز بر آنها می تواند، عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

اصولگریان و گزینه‌های خاص برای انتخابات

این فعال سیاسی با بیان اینکه حمایت اصولگرایان از روحانی شدنی نیست، تصریح کرد: افرادی که چنین سخنانی می‌گویند قطعا نظر شخصی خودشان است؛ زیرا اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری گزینه و کاندیداهای خاص خود را دارند اما تاکنون وارد مصادیق نشده‌اند.

نزدیکی روحانی به اصلاح‌طلبان

نجابت در پایان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان یک‌پارچه از روحانی حمایت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: اصلاحات گزینه رای آور دیگری را ندارند، آنها از روحانی حمایت خواهند کرد زیرا وی مواضع و دیدگاه‌هایش نزدیک به این جریان است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها