کد خبر: 356860
تاریخ انتشار :

واکنش کدخدایی به زمزمه‌ رای منفی شورای‌نگهبان به احمدی‌نژاد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، عباسعلی کداخدایی درباره خبر منتشر شده مبنی بر نظر منفی اعضای شورای نگهبان به صلاحیت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 96 و اطلاع دادن این موضوع به او، گفت: نمی دانم این اخبار کذب را چه کسی منتشر می کند.

وی افزود: شورای نگهبان در موعد قانونی خودش اعلام نظر خواهد کرد و هیچ کدام از این گمانه زنی ها صحت ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه شورای نگهبان بعد از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، بررسی صلاحیت ها را انجام می دهد، گفت: شورای نگهبان در موعد قانونی خودش اعلام نظر می کند و گمانه زنی های بیرونی هیچ ارتباطی به شورای نگهبان ندارد.

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر رای منفی اکثریت اعضای شورای نگهبان درباره صلاحیت رییس دولت گذشته منتشر شد که در آن اشاره شده بود «10 عضو از 12 عضو شورای نگهبان به احمدی نژاد رای منفی خواهند داد.»

در این مطلب تاکید شده بود «بر اساس رویه شورای نگهبان، در صورت اجماع بر رد صلاحیت یک نامزد انتخابات، پیش از ثبت نام و یا حتی بعد از ثبت نام در انتخابات، بصورت غیررسمی به وی اطلاع داده می شود تا از اعلام کاندیداتوری خودداری کند. به گفته یک منبع مطلع نزدیک به شورای نگهبان، احمدی نژاد شانسی برای تایید صلاحیت در شورای نگهبان ندارد او بتازگی از نظر شورای نگهبان نسبت به خود مطلع شده است.»

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها