کد خبر: 359726
تاریخ انتشار :

جهانگیری: در مدیریت جهادی سلامت حاکم است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در بیست و هشتمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با گرامی‌داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ، به نقش جهاد سازندگی در روزهای پس از پیروزی انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد:‌ جهاد سازندگی که شاکله اصلی آن در روزهای اول پس از پیروزی انقلاب و به دعوت امام خمینی (ره) پی ریزی شد، پس از تشکیل رسمی در خرداد 58 به فرمان امام در جهت آبادانی کشور تلاش و کوشش بسیاری کرد.

وی با تاکید بر این که یکی از مهمترین و بزرگترین حرکات امام خمینی ایجاد جهاد سازندگی بود، افزود : جهاد سازندگی کار بزرگی در آبادانی روستاها انجام داد این نهاد انقلاب با شروع جنگ نیز در پاسخ به فریاد حرکت به سمت جبهه‌های جنگ به کمک نیروهای رزمی و نظامی پرداخت و اقدام به مهندسی در جنگ کرد.

حهانگیری با بیان اینکه یکی از برگ‌های زرین دوران دفاع مقدس نقش جهاد سازندگی در مهندسی میدان های رزم بود اظهار کرد:‌ جهاد سازندگی همه جنگ را پشتیبانی کرد. کارهای جهاد سازندگی در مهندسی رزمی جنگ بسیار ارزشمند بود. تا جایی که امام خمینی مکررا در صحبت‌های خود به نقش جهاد سازندگی در جنگ اشاره کردند و حتی یک بار نیز فرمودند که نقش جهاد سازندگی در جنگ از نقش نیروهای نظامی کمتر نبوده است. ایشان تعبیرسنگر سازان بی سنگر را برای جهاد گران جهاد سازندگی به کار بردند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها