کد خبر: 360838
تاریخ انتشار :

پوردستان:دانشجویان دانشگاه های افسری آماده نبرد با دشمن هستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از تعداد 100 نفر از دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) که مدافع مقاومت 34 روزه خرمشهر بوده اند گفت: شما جوانان نسل پیروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید که با نفس قدسی حضرت امام (ره) به ندای آن پیر جماران لبیک گفتید و با حضور خود در عرصه نبرد با دشمن تا بن دندان مسلح به ستیز برخاسته و همگام و همراه با دیگر مجاهدان، رژیم بعثی عراق را از خاک مقدس کشورمان بیرون راندید.

فرمانده نیروی زمینی در ادامه افزود: شما اولین گروه از دانشجویان دانشگاه های کشور بودید که با تدبیر شهید گرانقدر سر لشکر موسی نامجو فرمانده وقت دانشگاه افسری به منطقه جنوب کشور اعزام و در این مسیر معنوی اولین شهدای دانشجو را تقدیم انقلاب کردید.

امیر سرتیپ پوردستان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: امروز جوانان دانشجو دانشگاه های افسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانند شما دانشجویان روزهای دفاع مقدس آماده نبرد با هر نوع دشمنی هستند. شما در دوران دفاع مقدس با جنگ سخت مواجه بودید اما امروز این جوانان درگیر جنگ نرم دشمن هستند که با اتکا به بنیه‌های اعتقادی و دینی توانسته اند تمامی تهدیدات دشمن را از نوع تهدید نرم خنثی نمایند.

وی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه افسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید از تجارب پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استفاده کنند و ویژگی های مهم از قبیل ولایت مداری و مسائل اعتقادی، صلابت و قابلیت های نظامی، انضباط و آراستگی، مجهز بودن به تاکتیک ها و تکنیک های نظامی و تبعیت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قوا را در برنامه دانشجویی خود بگنجانند.

از جمله برنامه‌های این مراسم اهدای دسته گل توسط دانشجویان جدید الورود و پیشکسوتان دانشجو بود که به آرامگاه شهدای دانشگاه تقدیم شد.

در پایان از تعدادی پیشکسوت و نفرات ممتاز دانشگاه با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها