کد خبر: 365944
تاریخ انتشار :

محمد هاشمی: تغییرات دولت بی‌تدبیری بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، رئیس سابق سازمان صداوسیما ادامه داد: مجلس این وزرا را استیضاح نکرده است و آنها بدون دخالت مجلس استعفا داده‌اند یا استعفا از آنها گرفته شده است. تمام بار مسئولیت الان بر دوش دولت است و این به این معنی است که فعالیت‌های دولت در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی در حد نیاز نبوده است.

"سرپرست وزرات خارجه در دولت رجایی" با انتقاد از زمان تغییرات ایجاد شده در دولت تصریح کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا پایان عمر دولت یازدهم، تغییر در دولت بی‌تدبیری بود.

وی خاطر نشان کرد: تا وزیر معرفی شود و از مجلس رای بگیرد و معاونین خود را معرفی کند تقریبا عمر دولت به پایان رسیده است و او دیگر فرصت ارائه برنامه‌های خود را ندارد و مجبور است برنامه‌های گذشته که توسط وزیر قبلی تبین شده است را ادامه دهد.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر وزیر جدید دست به تغییر در وزارتخانه بزند، آن نهاد دچار تزلزل می‌شود و کارها پیش نمی‌رود.

"معاون نخست وزیر در دولت رجایی" افزود: من برای تغییرات دولت در این زمان توجیهی ندارم. یک زمانی مجلس استیضاح می‌کند و دولت مجبور است وزیر خود را تغییر دهد اما وقتی مجلس کاری ندارد و دولت دست به تغییر می‌زند تمام مسئولیت بر عهده دولت است و کسی در این زمینه کوتاهی نکرده است.

محمد هاشمی خاطر نشان کرد: باید هرچه زودتر وزیر معرفی شود. من نمی‌دانم در این زمان کسی مسئولیت را قبول می‌کند یا خیر؟ واقعا در این فرصت کوتاه زمان برای کار و ارائه برنامه‌ها مناسب نیست.

منبع: عصر ایران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها