کد خبر: 366193
تاریخ انتشار :

نطق جالب نماینده زن:آقای رییس هوای من راداشته باشید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم، در جلسه علني يكشنبه-2 آبان- مجلس، زماني كه براي نطق ميان دستورش پشت تريبون رفته بود، پيش از شروع نطقش خطاب به چند تن از نمايندگان مجلس گفت: آقاي رنجبرزاده مراقب باشيد. آقاي محجوب سفارش كنيد. آقاي پزشكيان هواي من را داشته باشيد.

در بخش ديگري از زمان نطق‌هاي مجلس نيز نوبت به حسن خجسته رئيس تحقيق و تفحص از بنياد شهيد رسيد. او با تأكيد بر نظارت مجلس بر ساير نهادها و تحقيق و تفحص از بنياد شهيد،‌ اظهار كرد: 500 ميليارد تومان از بيمه دي كلاهبرداري كردند به دبي بردند، كه اين مبلغ را با كمك مجلس بازگردانديم و اين از قدرت مجلس است.

اين نماينده مجلس دهم گفت: در صندوق ذخيره فرهنگيان 90 درصد تسهيلات متعلق به 30 نفر بود و 10 درصد باقي مانده به يك ميليون نفر تعلق گرفته بود. 8 هزار ميليارد تومان سوء استفاده در اين صندوق انجام شد.

وي با تأكيد بر اين موضوع كه نظارت در حد پايين اجرايي شده است، تأكيد كرد: در تحقيق و تفحص از بنياد شهيد وقتي مجلس ورود كرد، سران مفاسد اقتصادي وارد ميدان شدند و تهديد و تطميع نتوانست تاثير گذار باشد، اكنون متأسفانه بعد از چهارسال از مجلس نهم نگذاشتند تحقیق و تفحص به نتيجه برسد اما ما از پاي ننشستيم و با كمك آقاي لاريجاني و دولت آبادي الان متهمان اين پرونده در دادگاه هستند.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها