کد خبر: 367412
تاریخ انتشار :

در گفت وگو با نامه نیوز؛

ترقی: از گزینه‌های موتلفه در شورای مرکزی دفاع می‌کنیم/ نمی دانم نام کاندیداها را چه کسی منتشر کرده است/ پیروزی روحانی در انتخابات مشروط به حل مشکلات اقتصادی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر انتخاب نهایی 8 گزینه از سوی این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:بله این خبر صحت دارد، نمی‌دانم اسامی برخی از آن‌ها را چه کسی منتشر کرده است اما از آن 8 نفر قرار است افرادی بر اساس شاخص‌های که مد نظر است انتخاب شوند.

وی ادامه داد: گزینه‌های نهایی بر اساس شاخص‌های منطبق با معیارهای مقام معظم رهبری و انتخابات تطبیق داده می‌شوند و سپس انتخاب می‌شوند.

موتلفه نظر اکثریت شورای مرکزی را می‌پذیرد

ترقی با بیان اینکه موتلفه و گزینه‌های انتخاباتی با شورای مرکزی اصولگرایان هماهنگ هستند، خاطرنشان کرد:موضع حزب موتلفه همان موضع آقای حبیبی بوده و هیچ تغییری نکرده است. موتلفه نامزد خود را به شورای مرکزی و هئیت ائتلاف معرفی می‌کند. شورا اگر گزینه موتلفه را پذیرفت که چه بهتر اما اگر نپذیرفتند و پیشنهاد بهتری داشتند به نظر اکثریت احترام خواهیم گذاشت.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه موتلفه از گزینه خود در برابر شورای مرکزی دفاع می‌کند، گفت:حزب موتلفه نیز مانند همه احزاب همه تلاش خود را برای دفاع از گزینه مدنظر خود انجام می‌دهد ، اما در نهایت نظر و رای اکثریت را قبول خواهیم کرد.

ترقی با اشاره به فعالیت روحانی در سال پایانی دولت گفت: پیروزی روحانی در انتخابات آینده مشروط به این است که در فرصت باقی مانده بتواند گره اقتصادی کشور را باز و مشکلات معیشتی مردم را بهبود بخشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها