کد خبر: 368153
تاریخ انتشار :

رای اعتماد مجلس به 3 گزینه پیشنهادی دولت/ کابینه روحانی ترمیم شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، کار شمارش آرای نمایندگان به 3 وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به پایان رسید.

سلطانی فر توانست از مجموع 274 رأی مأخوذه نمایندگان، با 193 رأی موافق، 72 رای مخالف و 9 رای ممتنع اعتماد بهارستان نشینان را کسب کند و سکاندار امور ورزشی کشور شود.

وکلای ملت پس از استماع دفاعیات رئیس جمهور از وزرای پیشنهادی خود و سخنان موافقان و مخالفان فخرالدین احمدی دانش آشتیانی برای تصدی وزرات آموزش و پرورش، در نهایت صلاحیت وی را برای تصدی این وزارتخانه کافی دانستند.

دانش آشتیانی توانست از مجموع 274 رأی مأخوذه نمایندگان، با 157 رأی موافق، 111 رای مخالف و 6 رای ممتنع اعتماد وکلای ملت را کسب کند.

وکلای ملت پس از استماع دفاعیات رئیس جمهور از وزرای پیشنهادی خود و سخنان موافقان و مخالفان سیدرضا صالحی امیری برای تصدی وزراتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نهایت به وی اعتماد کردند و سکان وزارت فرهنگ کشور را به وی سپردند.

صالحی‌امیری توانست از مجموع 275 رأی مأخوذه نمایندگان، با 180 رأی موافق، 89 رای مخالف و 6 رای ممتنع اعتماد وکلای ملت را کسب کند.

مشروح مذاکرات جلسه رای اعتماد نمایندگان به 3 وزیر پیشنهادی دولت را اینجا بخوانید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها