کد خبر: 368511
تاریخ انتشار :

سردار نقدی:آمریکا و صهیونیست آرزوهایشان را به گور می‌برند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سردار محمدرضا نقدی امروز در رزمایش 30 هزار نفری حماسه عاشورایی بسیجیان خوزستان اظهار داشت: امروز جوانان پروشور و با انگیزه آمده‌اند تا بگویند دوران غربت ولایت و اهل بیت به پایان رسیده است.

وی افزود: "ماه اهل کوفه نیستیم" شعار نیست و این موضوع را در انقلاب و دفاع مقدس نشان داده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جوانان ثابت کرده‌اند که دوران استعمار به پایان رسیده است، بیان کرد: امروز با تمام جان خود به میدان آمده‌ایم و فقط در همین استان با حضور 140 گردان بسیج آماده رزم با دشمن هستیم.

وی به بیداری ملت‌ها و آشنایی آنها با اسلام توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: ما این مسیر نورانی را ادامه می‌دهیم.

سردار نقدی عنوان کرد: ای استکبار جهان‌خوار و یزیدیان زمان بدانید این رزمندگان غیور از پا نخواهند افتاد و پرچم سوریه، لبنان و لا إله إلا الله، محمد رسول الله را به اهتزار در می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه گفتن "هیهات منا الذله" را از شهدا آموخته‌ایم، افزود: ملت‌ها راه آزادی را یاد گرفته‌اند و این حرکت را ادامه دارد؛ ملت‌های آزادی خواه مصمم‌اند نفس آمریکا را بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ملت‌ها فهمیده‌اند که لازمه امنیت و عدالت ریشه‌کنی ظلم و سلطه‌گری است.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها آرزوهایشان را به گور می‌برند، گفت: مردم ما فریب دوستی آمریکا را نمی‌خورند و مردم ما چندین آزمون بزرگ را پشت سر گذاشته‌اند سرافرازی خود را به آمریکا نشان دادند.

سردار نقدی عنوان کرد: در مذاکره به میدان آمدیم و رهبر عزیز و فرزانه ما اجازه دادند با نرمش قهرمانانه این مذاکرات انجام شود تا ماهیت رژیم خیانت کار آمریکا این مرکز فساد عالم برای دنیا و ملت ایران روشن شود.

وی با بیان اینکه در مذاکرات از بخشی از حقوق خود صرف نظر کردیم، افزود: اما آنها بلافاصله 2 میلیارد دلار ثروت ما را از بانک‌ها سرقت کردند و 18 میلیارد دلار در پرونده کرسنت محکوم کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه از ماه گذشته قانونی جدید در مجلسشان علیه ما تصویب کردند، تصریح کرد: ملت ما بیدار است و همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

وی گفت: آنهایی که برای نسل ما نقشه کشیدند و تصور می‌کنند با ترفندهای مختلف دوران سلطه‌گری باز می‌گردد آرزوی خود را به گور می‌برند.

سردار نقدی عنوان کرد: دشمنان بدانند انقلاب اسلامی دست‌های بلندی دارد و در هر جای دنیا که اراده کند می‌تواند آمریکا را در جای خود بنشاند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها