کد خبر: 369674
تاریخ انتشار :

تغییر فاز اصولگرایان /ریاست جمهوری را رها کنیم، برای شهردار ماندن قالیباف کار کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز به نقل از ٢٤ آنلاين، بر اساس خبرهایی که از این جلسات شنیده می شود، گفته شده که اصولگرایان از اینکه بتوانند نامزد جدی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند مایوس شده اند بنابر این به این نتیجه رسیده اند که از طریق رسانه های وابسته، فضا را به گونه ای مدیریت کنند که تعداد آراء روحانی به حداقل برسد. براساس این تصمیمات قرارشده نوعی تقسیم کار بین رسانه ها صورت گیرد تا با مدلی که از آن به"پاس کاری خبری" تعبیر کرده اند، بین طرفداران روحانی اختلاف ایجاد کنند و با سیاست کاهش تعداد شرکت کنندگان در انتخابات،آراء حسن روحانی را در انتخابات کاهش دهند.

بنابراین گزارش، تصمیم دیگری که اتخاذ شده در مورد قالیباف است. در جلسات یادشده،چنین تحلیل شده است که درصورت بالابودن تعداد شرکت کنندگان در انتخابات ۹۶، ممکن است در شهرهای بزرگ اتفاق اسفند۹۴ تکرار شود و اصولگرایان این بار صندلی های شورای شهر را از دست بدهند بنابراین باید راهبردهای عملی برای پیروزی در انتخابات شوراها ، در راستای کاهش میزان مشارکت باشد تا مانند اکثردوره های قبلی شورای شهر تهران،اصولگرایان پیروزانتخابات باشند.

نکته دیگری که در جلسات اصولگرایان مورد گفت وگو قرار گرفته آن است که نباید قالیباف در انتخابات ۱۳۹۶ سوزانده شود بلکه باید نهایت سعی را در پیروزی انتخابات شورای شهر تهران به کار برد تا قالیباف در سمت شهرداری باقی بماند تا عملا به عنوان کاندیدای ذخیره اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ حفظ شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها