کد خبر: 370125
تاریخ انتشار :

ترامپ: مشورت با بیل کلینتون را بررسی می کنم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز از واشنگتن، بیل کلینتون رئیس جمهوری سابق آمریکا پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، با وی تماس تلفنی برقرار کرد.
میلیاردر 70 ساله آمریکایی در بخشی از مصاحبه خود که از شبکه تلویزیونی سی بی اس پخش شد، گفت: بیل کلینتون حین این تماس نمی توانست مهربانانه تر از این رفتار کند.
ترامپ همچنین روز پنجشنبه با باراک اوباما رئیس جمهوری فعلی آمریکا در کاخ سفید دیدار کرد و در جریان ملاقات آن روز گفت که مشتاقانه خواهان تعامل با اوباما در آینده و همچنین توصیه خواهی از وی است.
او با اشاره به استعداد بالای خانواده کلینتون، در مورد نظرخواهی از بیل کلینتون اظهار داشت که قطعا به این مساله فکر خواهد کرد.
رئیس جمهور منتخب آمریکا از تماس تلفنی هیلاری کلینتون با وی که به نوعی اذعان به شکستش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود، سخن گفت و با توصیف این تماس به عنوان یک تماس دلپسند، افزود: می توانم تصور کنم که این تماس برای وی تماس سختی بوده است.
ترامپ همچنین در مصاحبه ای که روزنامه وال استریت ژورنال با وی انجام داد، گفت: نسخه اصلاح شده لایحه اصلاح نظام بهداشتی اوباما را مورد بررسی قرار می دهم.
او قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی اش بارها گفته بود که این قانون را لغو می کند و سخنان جدیدش در واقع تغییر موضع وی را به نمایش می گذارد.
وی همچنین اعلام کرد که خواهان ادامه تحریم شرکت های بیمه گر آمریکایی است که بیماران را مشمول پوشش درمانی قرار نمی دهند.
ترامپ به علاوه از تبصره ای که شرکت های بیمه کننده را ملزم می کند با قرار گرفتن کودکان تا سن 26 سالگی تحت پوشش والدین خود موافقت کنند، حمایت کرد.
این مساله یکی از اصول مهم طرح 'اوباماکر' یا اصلاحات نظام درمانی برای همه آمریکایی ها است.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه هفته گذشته پس از کش و قوس فراوان برگزار شد و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در این انتخابات در کمال ناباوری نتیجه را از آن خود کرد.
از آن روز به بعد، معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران هیلاری کلینتون نامزد دمکرات ها تظاهرات کردند که در برخی موارد این اعتراض ها به خشونت گرائید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها