کد خبر: 370559
تاریخ انتشار :

رئیس جمهوری چهارشنبه به البرز سفر می‌کند

رئیس جمهوری چهارشنبه به البرز سفر می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمیدطهائی در گفتگوی خبری که از شبکه استانی البرز با محوریت سفر ریاست محترم جمهوری روی آنتن رفت،اقدامات انجام شده برای میزبانی از سفر ریاست محترم جمهوری را تشریح کرد و اظهار داشت: ابعاد مختلفی از توانمندی ها و نیاز های استان پیش از آغاز این سفر به ریاست محترم جمهوری ارائه شده است و با ۹۰ درصد از وزرا در نهاد ریاست جمهوری ملاقات داشته و دغدغه ها و مسائل البرز را در میان گذاشته ایم.

وی با بیان اینکه سفرهای هیات دولت عموماً سقف اعتباری و تصمیم گیری مشخصی دارند و محدودیت در پروژه ها وجود دارد، افزود: یکی از شاخص ها و ملاک ها در انتخاب پروژه ها زمانبدی اتمام طرح هاست که نباید بیش از ۳ سال به طول بینجامد و همین امر نیز روند انتخاب پروژه ها را گزیده تر می سازد. طهائی با اشاره به اینکه پیشنهادات استان در حوزه های متعدد عمرانی، تولیدی و اقتصادی ارائه شده است،گفت: هفته گذشته نیز به همین منظور با وزرا دیدار داشته و پیشنهادات خود را واضح مطرح نموده ایم.

استاندار البرز در ادامه روند استقبال از ریاست محترم جمهوری و برنامه های سفر را مورد اشاره قرار داد و با اعلام مسیر حرکت کاروان دولت یازدهم در استان بیان کرد: حرکت کاروان تدبیر و امید در البرز ساعت ۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه از مسیر خیابان شهید بهشتی، قبل از میدان سپاه در محل ورزشگاه مخابرات انجام خواهد شد و مراسم استقبال مردمی و دیدار ریاست محترم جمهوری با مردم نیز در همین محل می باشد.

سامانه ۱۱۱ پل ارتباطی مردم و مسولان در سفر ریاست جمهوری

استاندار البرز در ادامه روند ارائه درخواست های مردمی در مراسم دیدار با دکتر روحانی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: رسم براین است که در سفرها مردم مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان می گذارند، به ابتکار دولت تدبیر و امید، سامانه ۱۱۱ پل ارتباطی شده است که مردم می توانند دغدغه های خود را از این طریق با ریاست محترم جمهوری درمیان بگذارند.

وی اضافه کرد: ۱۴۰۰ نفر به همین منظور در سامانه سامد مستقر هستند که کد رهگیری در اختیار ثبت نام شدگان قرار خواهند داد و بدین طریق امکان پیگیری درخواست ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهرستانها نیز میزبان یکی از وزرا یا معاونان ریاست محترم جمهور خواهند بود،افزود: شرکت در جلسات شورای اداری شهرستانها و کلنگ زنی و آغاز عملیات از برنامه های وزرا بشمار می رود.

طهائی با بیان اینکه به تصمیم ریاست محترم جمهوری بخشی از پروژه‌ها بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد،خاطرنشان کرد: دیدار با علما، نخبگان، فعالان اقتصادی، نشست خبری با اصحاب رسانه و شرکت در شورای اداری از جمله برخی برنامه‌های هیئت دولت در استان البرز است و در پایان سفر نیز ریاست محترم جمهوری در نشست خبری مجموع تصمیمات اتخاذ شده را رسانه ای خواهند کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها