کد خبر: 370560
تاریخ انتشار :

فردا، دیدار متقاضیان تفحص از شهرداری با لاریجانی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمود صادقی، با تاکید بر اینکه مساله تفحص از شهرداری تهران منتفی نشده است گفت: ابهامی در یکی از سوالات وجود داشت که باید این ابهام برطرف شود.

وی افزود: بنده طبق صحبت کوتاهی که با آقای لاریجانی داشتم، گفتم که باید به این مساله رسیدگی شود. به همین منظور فردا بعدازظهر تعدادی از متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران جلسه ای با آقای لاریجانی خواهند داشت و ضمن بررسی این ابهام اعتراض خود را نسبت به رویه کمیسیون عمران در جریان رسیدگی به این موضوع منتقل می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین اظهار کرد: در مورد یکی از سوالات مربوط به املاک تردیدی مطرح کردند مبنی بر اینکه استناد تبصره 7 ماده 214 آئین نامه که می گوید تحقیق وتفحص شامل پرونده های جاری قضائی نمی شود و چون درباره املاک پرونده ای در مرجع قضائی وجود دارد، این ابهام مطرح شد که آیا امکان ورود به این مساله وجود دارد یا خیر؟

صادقی خاطر نشان کرد: در بحث پروژه های مشارکتی و تغییر کاربری که از محورهای تحقیق و تفحص است تردیدی وجود ندارد، اما در مورد املاک ابهامی پیش آمده که باید به آن رسیدگی شود.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید تصریح کرد: کمیسیون عمران نسبت به این موضوع خوب عمل نکرده . شهردار، معاونان وی و متقاضیان تحقیق و تفحص در جلسه کمیسیون حضور داشتند اما مدیریت کمیسیون ضعیف بود در حالی که باید به مساله ورود می کردیم. لذا کمیسیون عمران تصمیم گرفت که از هیات رئیسه استعلام کند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها