کد خبر: 371730
تاریخ انتشار :

روسیه اسناد جنایات تروریست های ضدسوری را منتشر می کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، خانم ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد این مجموعه اسناد با عنوان بخش دوم «کتاب سفید» دربرگیرنده جنایت های جنگجویان در سوریه است که با همکاری انستیتو شرق شناسی آکادمی علوم روسیه منتشر شده است.
وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه به نقل از خانم ماریا زاخارووا نوشت: در این بخش همانند جلد نخست کتاب سفید، مدارک و شواهد اثبات کننده قتل غیرنظامیان و موارد بی شمار گلوله باران مناطق مسکونی ازجمله با استفاده از مواد شیمیایی و نیز مستندات جعلی بودن اطلاعات ارائه شده از سوی غربی ها ثبت شده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: این اسناد تحت عنوان بخش دوم کتاب سفید در شورای امنیت سازمان ملل و مقر اروپایی این سازمان در ژنو توزیع خواهد شد.
بخش اول کتاب سفید حاوی اسناد عملیات ائتلاف آمریکایی موسوم به ضدداعش و چند کشور غربی-عربی وابسته در سوریه یازدهم آبان برای آگاهی اعضای شورای امنیت سازمان ملل توزیع شد.
روسیه اعلام کرد که این بخش از «کتاب سفید» دربرگیرنده مجموعه اسناد و اطلاعات اقدام های نظامی ائتلاف آمریکایی علیه سوری ها و همچنین عملیات گروههای مسلح و تروریست های موسوم به معارضان میانه رو تحت الحمایه گروه کشورهای غربی-عربی ضدسوری است.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها