کد خبر: 371969
تاریخ انتشار :

در گفت‌وگو با نامه نیوز؛

وزیر ارشاد احمدی نژاد: اصلاح‌طلبان از روحانی عبور نمی‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدمحمدحسینی، وزیرارشاد دولت احمدی‌نژاد و عضو ارشد جبهه یکتا در گفت‌وگو با نامه نیوز، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و گزینه‌های احتمالی این انتخابات، گفت: در جبهه اصلاحات و اعتدالیون که گزینه اصلی که مد نظر دارند آقای روحانی است و بعید به نظر می‌رسد که بخواهند فرد دیگری را مطرح کنند.برخی مواقع اصلاح‌طلبان خواسته‌هایی را مطرح می‌کنند که آقای روحانی امتیازات بیشتری را در دولت به آن‌ها بدهد؛ البته بخشی از تغییراتی که در سه وزارتخانه رخ داد را می‌توان حاصل همین موضوع دانست.
اصلاح‌طلبان از روحانی عبور نمی‌کنند
وی با بیان اینکه البته در میان اصلاحات‌ گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: در انتخابات گذشته نیز دیدیم که گزینه‌ی مانند عارف وجود دارد، یا حتی در دولت فعلی و در کابینه افرادی مانند ظریف و جهانگیری هستند که بخواهند وارد عرصه رقابت شوند.
حسینی ادامه داد: اصلاح طلبان اگر فرد دیگری را جز آقای روحانی معرفی کنند و قصد عبور از وی را داشته باشند به معنای این است که کارنامه دولت یازدهم را قبول ندارند و این تلقی در جامعه ایجاد می‌شود و قطعا به ضررشان خواهد بود.
این فعال سیاسی با بیان اینکه اصولگرایان گزینه خاص خودشان را خواهند داشت، تصریح کرد: گروه‌ها و تشکل‌های مختلف اصولگرایی برنامه‌های را دارند اما هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند و به نظر می‌رسد زود باشد.
حسینی با بیان اینکه اصولگرایان در انتخابات مجلس به اجماع رسیدند، خاطرنشان کرد: مشکل اصولگرایان این بود که نتوانستند افرادی را انتخاب کنند که مورد قبول نیروهای انقلابی باشند.
اصولگرایان سال 92 تفرقه داشتند
وی ادامه داد: با توجه به این که در سال 92 در میان اصولگرایان تفرقه وجود داشت؛ برای این دور از انتخابات حتما باید به یک گزینه مورد اجماع دست پیدا کنند.مدتی قبل اعلام می‌کردند که ممکن است طیفی از اصولگرایان به سمت حمایت از روحانی بروند اما با شرایطی که در کشور وجود دارد سعی می‌کنند گزینه‌ای را از میان خود انتخاب و اعلام کنند.
وزیرارشاد دولت احمدی نژاد افزود: ما که در جبهه یکتا فعالیت داریم یا ایثارگران و بسیاری از تشکل‌های دیگر به این جمع بندی رسیده‌ایم که به گزینه‌ دیگری جز روحانی رای بدهیم، تا ان شاالله شاهد انتخابات پرشور تری باشیم و فقط یک گزینه در انتخابات نداشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها