کد خبر: 371971
تاریخ انتشار :

در گفت وگو با نامه نیوز؛

داوری: گزینه جدی اصولگرایان قالیباف است/ قالیباف علاقه مند به حضور در انتخابات است و در نظرسنجیها رای خوبی دارد/ جریان احمدی نژاد برنامه ای برای انتخابات شورای شهر ندارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالرضا داوری، از نزدیکان محموداحمدی نژاد در گفت‌وگو با نامه نیوز، در خصوص ادامه دار شدن ریاست حسن روحانی در 4 سال آینده گفت: حس روحانی برای ادامه فعالیت‌ و کاندیداتوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری با موانع و تنگناهای حاکمیتی روبه رو خواهد بود و حتی امکان دارد به نقطه‌ای برسد که نتواند کاندیدای انتخابات شود.

وی با بیان اینکه روحانی برای کاندیداتوری راه آسانی را در پیش نخواهد داشت ،خاطرنشان کرد : بسیاری از جزئیات را نمی‌توان گفت اما شواهد اینگونه نشان می‌‌دهد احتمال وجود یکسری مشکلات وجود دارد.
داوری با اشاره به وضعیت اصولگرایان و احتمال حمایت از قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: به نظر می‌رسد که گزینه قوی و جدی اصولگرایان برای انتخابات آتی شهردار تهران باشد ؛ زیرا هم خود او علاقمند به حضور است و هم شاید در نظرسنجی‌های اصولگرایان قالیباف نسیت به سایر گزینه‌ها رای بیشتری داشته باشد.
این فعال سیاسی ادامه داد: چهره‌های سوخته و غیر سوخته اصولگرایان هیچ فرقی باهم ندارند و همه آن‌ها یک میزان رای 10 الی 12درصدی را دارا هستند.
عبدالرضا داوری با تکذیب حضور و داشتن برنامه برای انتخابات شورای شهر گفت:جریان احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای انتخابات شورای شهر ندارند و شایعات در این خصوص را تکذیب می‌کنم.
داوری گریزی هم به سفر اخیر احمدی نژاد به خوزستان زد و تصریح کرد: سفر اخیر آقای احمدی نژاد تحت هیچ عنوان تبلیغاتی نبوده است و حتی سفرای قبل ایشان نیز در راستای انتخابات و تبلیغات نبوده بلکه در راستای تبیین انقلاب بوده است؛ اما متاسفانه بسیاری از رسانه‌ها در این خصوص فضا سازی کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها