کد خبر: 373124
تاریخ انتشار :

حقوق‌های نجومی سبب کاهش اعتماد مردم به مسئولان نظام می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهید مصطفی لو که عصر امروز در خانه کارگر قم برگزار شد، با تأکید بر نقش مؤثر کارگران در پیشبرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگران در عرصه‌های مختلف من‌جمله هشت سال دفاع مقدس تلاش بسیاری هم در پشت جبهه و هم در خطوط مقدم جنگ با دشمن بعثی داشتند.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهدای قشر کارگر هشت سال جنگ تحمیلی افزود: شهیدانی همچون شهید برونسی الگوی کاملی برای کارگران بودند چرا که این افراد تنها برای خدا کار انجام می‌دادند و در موقعیت‌های سخت با تأسی به ائمه (ع) از مشکلات عبور می‌کردند.
وی با تأکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ است که به همه تعلق دارد، خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و تمام کسانی که ولایی هستند بسیجی بوده و عملکرد این نهاد در همه عرصه‌ها برای همگان مشخص است.
امیرآبادی با تأکید برداشتن روحیه بسیجی در همه عرصه‌ها گفت:اینکه در زمینهٔ هسته‌ای و موشکی توانسته‌ایم پیشرفت داشته باشیم به برکت روحیه بسیجی و ازخودگذشتگی است همچنین اینکه در حال حاضر خودکفا شده‌ایم به برکت همین داشتن روحیه بسیجی است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی به دنبال اسلام هراسی و معرفی اسلام به‌عنوان یک دین افراطی هستند اما در هرجایی که مسلمانان با داشتن روحیه بسیجی، مقاومت اسلامی را تشکیل دادند، موفق شدند.
وی بابیان اینکه جبهه مقاومت زاییده تفکر بسیجی در جهان است، عنوان کرد: امید است روزی برسد که وهابیت، آل سعود و رژیم صهیونیستی از بین بروند و دنیای اسلام از دست مستکبران و وهابیت رهایی یابد.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و مسائل کارگران افزود: نمایندگان مجلس پیشنهادهایی در قانون برای حمایت از کارگران داده و به دنبال حل مشکلات این قشر زحمت‌کش است.
امیرآبادی بابیان اینکه دریافت حقوق‌های نجومی برخی مسئولان اعتماد مردم به مدیران کشور را کم می‌کند، گفت: وجود چنین مسائلی در میان مدیران کشور یک ظلم به‌نظام اسلامی است و نباید شاهد پرداخت‌های نجومی در کشور باشیم.
وی بیان کرد: مجلس هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد که برخی مدیران برای خود و اطرافیانشان حقوق‌های نجومی را تصویب کنند و مجلس با چنین مسائلی برخورد قاطع می‌کند البته مجلس، قوه قضائیه و دولت در این زمینه خوب عمل نکردند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس از حقوق کارگران کوتاه نخواهد آمد، تصریح کرد: خواسته مردم تعیین تکلیف شدن این حقوق‌ها است و نمایندگان نیز در این رابطه نهایت سعی خود را خواهد کرد تا با وضع قوانینی جلوی پرداخت‌های نجومی گرفته شود.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها