کد خبر: 382495
تاریخ انتشار :

علمای بحرین ۳ روز عزای عمومی اعلام کردند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علمای بحرین در واکنش به اعدام سه شهروند این کشور به دست رژیم خلیفه بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش نامه نیوز، علمای بحرین در این بیانیه، شهادت سه شهروند این کشور را به صاحب عصر و زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مراجع عظام تقلید، مؤمنان، خانواده‌های معظم شهدا تسلیت گفتند.

علمای بحرین همچنین شهادت این جوانان را که در راه دفاع از حق و عدالت و مقاومت در برابر ظلم و طغیان و فساد در زمین به شهادت رسیدند، تبریک گفتند و برای خانواده‌های شهدا صبر در داغ فراق عزیزانشان را مسألت کردند.

در بخش دیگری از بیانیه علمای بحرین آمده است: آن‌ها مردند اما خون آن‌ها هرگز نمی‌میرد، خون‌هایی که به ناحق از آن‌ها ریخته شد، همچنان می‌جوشد و در رگ‌های آزادگان و غیورمردان جاری خواهد شد.

علمای بحرین افزودند: این کشوری که ده‌ها شهید تقدیم کرده است، حتی اگر چندین برابر بیشتر از این در راه خدا و حفظ دین و کشور شهید تقدیم کند، حرکت خود در راه عزت و کرامت را متوقف نخواهد کرد.

علمای بحرین همچنین تاکید کردند که اعدام این جوانان غیرقانونی است و اعترافات زیر شکنجه از آن‌ها گرفته شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که حکومت دیکتاتوری مرحله پایان خود را کلید زده است. ملت بحرین باید صبر و بردباری پیشه کرده و تلاش و حرکت‌های خود را بیشتر کنند و برای استقبال از پیروزی بعد از این مرحله سخت و پشت سر گذاشتن سختی‌ها آماده شوند که این همان سنت خدوند است. به یاری خداوند، پیروزی بزرگ خواهد بود.

علمای بحرین همچنین سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کردند و از ملت بحرین خواستند از همه امکانات مشروع برای افزایش خشم عمومی استفاده کنند.

صبح امروز (یکشنبه) حکم اعدام سه جوان بحرینی در پرونده حمله به نیروهای پلیس در منطقه الدیه در روز 3 مارس 2014 میلادی اجرا شد. این سه نفر به‌وسیله شلیک گلوله اعدام شدند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها