کد خبر: 385411
تاریخ انتشار :

ماجرای نطق آتشین فرمانده ارتش در آمریکا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در آئین رونمایی از کتاب «یار دوست» شامل زندگی‌نامه سرلشکر محمدعلی سلیمی که صبح امروز، 10 دی‌ماه، در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی بیش از 48 هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: ارتش در دوران قبل و بعد از دفاع مقدس بیش از دو و نیم میلیون سرباز در ارتش جمهور اسلامی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حاضر شدند که تعداد زیادی از این سربازان، پرسنل ارتش و همچنین فرماندهان ارتش در راه حفظ انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

امیر گلفام در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های مرحوم سرلشکر سلیمی اظهار کرد: سرلشکر سلیمی در پیروزی انقلاب اسلامی یار امام(ره) و رهبری بود. اثرات جاودانه‌ای از این مجاهد در وزارت دفاع، فرماندهی ارتش و مشاورت مقام معظم رهبری داشته است.

به گزارش نامه نیوز،‌ رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: سرلشکر سلیمی کسی بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای ورود به ارتش از مراجع تقلید اجازه گرفت تا به خدمت در ارتش درآید.

امیر گلفام ادامه داد: سرلشکر سلیمی در زمان قبل از پیروزی انقلاب برای آنکه حقانیت دین اسلام را اثبات کند، نطق آتشینی در کلیسای آمریکا برای این منظور انجام داد تا چهره واقعی اسلام را بر همگان آشکار کند و همچنین پس از پیروزی انقلاب یکی از یاران رهبر انقلاب بود.

وی در خصوص کتاب «یار دوست» بیان کرد: نگارش و چاپ این کتاب پروژه سه ساله‌ای بود که در زمان حیات مرحوم سلیمی برای بیان زندگی‌نامه وی در حال نگارش بود. در این کتاب خاطرات مرحوم سلیمی و 9 نفر از همرزمان وی در خصوص مجاهدت‌ها و رشادت‌های این رزمنده دفاع مقدس و نقش وی در دوران دفاع مقدس گفته شده است.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها