کد خبر: 388246
تاریخ انتشار :

احتمال حمله داعش به اسپانیا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

داعش به تازگی تبلیغات زیادی را به زبان اسپانیایی منتشر کرده است تا بتواند افرادی را از این کشور به گروه خود جذب کند. همچنین گزارشهایی منتشر شده است در خصوص اینکه داعش تهدید کرده است که حمله‌ای تروریستی در مراکز تفریحی اسپانیا -که مورد توجه انگلیسی هاست- انجام می دهد.

به گزارش نامه نیوز، گفته می شود گروه تروریستی داعش در تابستان سال گذشته میلادی قصد داشته است تعدادی مترجم اسپانیایی را به گروه خود جذب کند. این نشان می دهد داعش هم اکنون توجه خود را به تروریست‌هایی که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند، معطوف کرده است.

نیروهای مقابله با تروریسم در اسپانیا هم در حال حاضر هشدار داده اند که احتمال اینکه گروه تروریستی داعش یک فیلم به زبان اسپانیایی برای جذب نیروهای بیشتر در گروه خود منتشر کند، وجود دارد.

گروه تروریستی داعش پیشتر یک ویدئو با زیرنویس اسپانیایی منتشر کرده بود تا بتواند نیروهای جدیدی را از اسپانیا در گروه به کار بگیرد.

پلیس و مقامات نظامی اسپانیا در حال حاضر در تلاش هستند از وقوع هرگونه حمله تروریستی احتمالی در این کشور جلوگیری کنند. در ژوئیه سال گذشته میلادی، پلیس دهها طرح گروه تروریستی داعش را برای حمله به مراکز تفریحی مورد علاقه انگلیسی ها در اسپانیا خنثی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها