کد خبر: 388643
تاریخ انتشار :

انتقاد تند بذرپاش از رئیس جمهور: مدیریت روحانی فرسنگ‌ها با مسئول انقلابی فاصله دارد/ شما بگویید در این ۴ سال کدام مشکل مردم را رفع کرده‌اید؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهرداد بذرپاش معاون رئیس جمهور سابق امروز (دوشنبه، 25 بهمن) در سفر یک روزه خود به کرمان بعد از دیدار با آیت الله جعفری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان با حضور در دانشگاه شهید باهنر به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.

به گزارش نامه نیوز، وی در پاسخ به سوال دانشجویی که می‌گفت "یک روزنامه اصلاح‌طلب شما را احمدی‌نژاد عیب‌یابی شده، توصیف کرده" گفت: برخی‌ها همچنان کابوس احمدی‌نژاد را می‌بینند و عملکرد دولت سابق برای برخی‌ها همچنان کابوس شده است.

نماینده سابق مجلس افزود: کسانی که مدام منتقدان را تخریب و تهدید می‌کنند باید پاسخگوی عملکرد دولتشان باشند؛ ما "بی‌شناسنامه"، "بی‌سواد"؛ شما که "باشناسنامه" و "باسواد" هستید، شناسنامه علمکرد 4 ساله خود را به مردم بگویید.

بذرپاش با بیان اینکه کشور نیازمند مدیریت انقلابی است در ادامه با انتقاد از عملکرد دولت یازدهم گفت: به نظر من عملکرد دولت آقای روحانی فرسنگ‌ها با عملکرد یک مسئول انقلابی فاصله دارد و این حقیقتی غیرقابل انکار است.

به گفته وی یک مسئول انقلابی نمی‌تواند فرزند خود را برای تجارت به کانادا و آمریکا بفرستد و در حین اینکه به جوانان و ملت ایران بی‌تفاوت است در جمهوری اسلامی استاندار و وزیر باشد. یک مسئول انقلابی باید دغدغه معیشت و اقتصاد کشور را داشته باشد و نسبت به مشکلات و معضلات جوانان دردمندانه سخن بگوید نه اینکه طوری عمل کند که رکود کشور را بگیرد و اقتصاد و معیشت مردم براثر ناکارامدی مدیران خسته با بحران مواجه شود.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نیروهای انقلابی نمی‌توانند نسبت به مسئولانی که نگاه انقلابی ندارند بی‌تفاوت باشند، تأکید کرد: مطمئن باشید جریان انقلابی در انتخابات 96 با کسانی که انقلابی نیستند، رقابت خواهد کرد و این رقابت قطعی است.

بذرپاش در ادامه با بیان اینکه دولت خسته نمی‌تواند برای جوان ایرانی امید و انگیزه تولید کند، اظهار داشت: این نگاه انقلابی نیست که به جای جوانان با انگیزه و کارآمد از مدیران استفاده شود که از اول انقلاب تاکنون، مدیر، مسئول و یا وزیر بودند و در هر دوره‌ و مقطعی میز مسئولیت را گرفته و به جوانان تحویل نمی‌دهند.

وی با اشاره به نقش جوانان در مدیریت کشور گفت: ما هرکجا از جوانان برای مدیریت کشور استفاده کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم مثلاً در همین جشنواره فیلم فجر اکثر کسانی که موفق بوده‌اند به نسل جوان انقلاب تعلق داشتند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها