کد خبر: 395145
تاریخ انتشار :

یک نماینده:بی‌انصافی است که بگوئیم برجام بی‌اثر بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«قاسم احمدی لاشکی» در آخرین جلسه شورای اداری نوشهر در محل فرمانداری از تصویب ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی بودجه سال ۹۶ خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال ۹۵ افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش نامه نیوز، وی با بیان این‌که طبق آمار میزان فروش و صادرات نفت افزایش یافته و نوید سال خوش را می‌دهد، افزود: در بودجه ۹۶ قیمت نفت ۵۵ دلار دیده شد و هر دلار هم با ۳۳۰۰ تومان بسته شد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس تصریح کرد: نگاه مجلس این است که قیمت‌های حامل های سوخت و گاز، برق و آب افزایش پیدا نکند و به مردم فشار نیاید.

احمدی با اشاره به این‌که طبق مصوبه دولت، مازندران امسال باید 1565 میلیارد تومان مالیات اخذ کند، خاطرنشان کرد: این رقم در مازندران به نسبت سهمی که در نظر گرفته شده است پائین‌تر از متوسط قرار دارد.

وی گفت: رقم مالیات در نظر گرفته شده برای مازندران ۵.۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

این مسئول افزود: میانگین مالیات کل کشور ۹.۲ بود و برخی استان‌ها به ۲۷ درصد رسید و نظر مجلس این بود که حجم مالیات در تهران بیشتر باشد.

احمدی یادآور شد: در لایحه آخر مجلس ۸۴.۸ هزار میلیارد تومان باید مالیات اخذ شود که سهم تهران بیش از ۵۰ درصد است.

وی با بیان این‌که سهمی که به استان‌ها از پول داده می‌شد ۱۵ درصد بود که امسال به ۳۵ درصد رسید، تصریح کرد: پارسال بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به مازندران رسید که امسال به بیش از سه برابر افزایش یافت.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به این‌که مجلس در حوزه بانک‌ها به نتیجه مناسب در مجلس نرسیده است، اظهار کرد: تعدد موسسات مالی و در پی آن بروز مشکلات برای کشور مناسب نیست و بانک مرکزی باید نظارت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به مشکل‌ساز شدن موسساتی مانند کاسپین، فرشتگان و ثامن الحجج، تصریح کرد: موسسات مالی که وعده پرداخت سود زیاد را به سپرده‌گذاران می‌دهند باید به آن شک کرد.

عضو شورای نظارت بر انتخابات شهرستان نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، گفت: باید برای بهتر برگزارشدن انتخابات تلاش شود.

احمدی از انتخابات به‌عنوان یکی از برگ‌های زرین انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: همه دنیا می‌دانند یکی از بهترین کشورها برای برگزاری انتخابات، ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: به‌عنوان ناظر بر انتخابات با کسانی که بخواهند با پول نتیجه انتخابات شوراهای شهر و روستا را تعیین کنند به‌شدت برخورد می‌شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان این‌که شورای اسلامی شهر و روستا سیاسی نیستند و باید به مردم خدمت کنند، افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید جناحی عمل کنند و مهم‌ترین فاکتور برای شوراهای شهر و روستا سلامت اخلاقی و کاری است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها