کد خبر: 397193
تاریخ انتشار :

عارف: معیشت مردم دغدغه اصلی کشور است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس امروز دوشنبه (14 فروردین‌ماه) در حاشیه دیدار نوروزی‌اش در جمع خبرنگاران درباره نامگذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اظهار داشت: با توجه به جهت‌گیری‌هایی که مقام معظم رهبری در طول چند سال اخیر درباره مسئله اشتغال داشته‌اند و برای اینکه به رشد و توسعه پایدار دست یابیم، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مطرح شد.
به گزارش نامه نيوز، وی افزود: البته دولت هم در این زمینه برنامه‌ها و کارهای قابل قبولی داشت و در مسئله زیربناها نیز بسترسازی خوبی انجام دادند که بتوانیم شاخص‌ها و اولویت‌هایی که در بخش اقتصاد مدنظر است، ساماندهی کنیم.
رئیس فراکسیون امید مجلس با تأکید بر اینکه مهمترین مسئله امروز کشور، اشتغال و تولید است، گفت: معیشت مردم دغدغه اصلی کشور است و خوشبختانه مجلس و دولت هم جهت‌گیری‌ها و سمت و سوهایی را داشته‌اند.
عارف تصریح کرد: به عنوان مثال در برنامه ششم توسعه با جهت‌گیری انجام شده، امیدواریم امسال بتوانیم حرکت جدی‌تر و دقیق‌تری را در رابطه با تولید که مسئله مهمی بوده و اشتغال نیز از آن ناشی می‌شود، داشته باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شعار سال جاری، شعاری محوری و اصلی است و قطعا مورد توجه همه نهادها و دست‌اندرکاران قرار می‌گیرد.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها