کد خبر: 398963
تاریخ انتشار :

وزیر کشور: همه ضمن رعایت بی‌طرفی و مر قانون در امر برگزاری انتخابات همکار کنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز سه شنبه طی سخنانی در آغازین دقایق ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز روز 22 فروردین، خدا توفیق داده ملت عزیز ایران در نعمت استقلال و آزادی و تعیین سرنوشت خود و کشور، در انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شوراها شرکت کنند. به‌خاطر این نعمت الهی، توفیق آن را پیدا کردیم و اگر شبانه روز هم شکر کنیم باز هم جای شکر دارد.

به گزارش نامه نیوز، وی ضمن اعلام آغاز روند ثبت نام از داوطلبان افزود: شاهد یک مردم سالاری دیگری از جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و در این راه همه وظیفه دارند، ضمن رعایت بی‌ظرفی و مر قانون در امر برگزاری همراه با سلامت و مشارکت بالای انتخابات، همکاری لازم را انجام دهند.

وزیر کشور ادامه داد: در امر نظارات که ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان و شوراها بر عهده مجلس است، امیدواریم گام های بهتری برداریم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: از نامزدهای محترم که در مسابقه خیرات، خود را در معرض رای مردم قرار می‌دهند و همچنین طرفداران آنها می‌خواهم که در جهت برگزاری انتخابات قانونی، مشارکت داشته باشند و ضمن فعالیت قانونی، یک مرتبه دیگر شکوه و استقلال را به منحصه ظهور برسانیم.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها