کد خبر: 407534
تاریخ انتشار :

پیام تبریک حزب اعتدال و توسعه خطاب به دوازدهمین منتخب ریاست جمهوری اسلامی ایران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، متن کامل این پیام بدین شرح است:
بسمه‌تعالی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
حضورِ حماسه‌سازِ ملت شریف ایران پای صندوق‌های رای و اعتمادِ مجددِ اکثریتِ قاطعِ رای‌دهندگان به حضرتعالی، مایه مباهاتِ همه کسانی است که دل در گروِ سربلندی نظام مقدسِ جمهوری اسلامی و توسعه ایرانِ عزیز دارند.
۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ مبدا تحولی شگرف در سپهر سیاسی کشور و مظهر فرهنگ والای سیاسی و فرزانگی ملتی است که ظرف نیم قرن گذشته منشا تحولاتی عظیم در معادلات قدرت در سرزمین پهناور ایران، منطقه و جهان بوده‌اند و مدل جدیدی از مردمسالاری دینی را به نمایش گذاشت.
این روز در امتدادِ ۲۴ خرداد ۹۲، رای اعتمادِ دوباره قاطبه ملت ایران به گفتمان اعتدال بود؛ گفتمانی برآمده از آموزه‌های ناب اسلامی و اندیشه‌های متعالی امام خمینی که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اعتلای نظام و تحققِ آرمان‌های ملت را در گروِ ترویج آن دانسته و برای استقرارِ این گفتمان، سال‌ها مجاهدت نمودند.
پروردگار را شاکریم که حضرتعالی، یارِ دیرینِ آن بزرگِ فرزانه، با منش و مشی خود تبلور عینی این گفتمان در ۴ سالِ گذشته بوده و از این پس نیز با تکیه بر آرای ملت و در پیش گرفتنِ رهنمودهای مقام معظم رهبری، محور گفتمان اعتدال و تکیه‌گاهی استوار، باصلابت و اطمینان‌بخش برای ملت بزرگ و فهیم ایران خواهید بود.
با تمجید از ملت بزرگ و حماسه‌ساز ایران و تبریک به حضرتعالی، ما اعضا و هوادارانِ حزب اعتدال و توسعه اطمینان می‌دهیم که همچون گذشته و با توانی مضاعف برآمده از رای خجستهِ ملت شریف ایران، همراه و یاور حضرتعالی در تبیین، تشریح و ترویجِ گفتمان اعتدال بوده و همه ظرفیت‌های علمی، اجرایی و مردمی حزب در اقصی نقاط کشور را برای پیشبردِ بیش از پیشِ برنامه‌های دولت معزز دوازدهم و تحققِ خواسته‌های ملت در مسیرِ اعتدال، امنیت و رونق اقتصادی به کار خواهیم بست.
و من ا...التوفیق
حزب اعتدال و توسعه
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها