کد خبر: 407739
تاریخ انتشار :

از هاشمی طبا تا جدیدی و دبیر/ دنیای خاکستری ورزش

از هاشمی طبا تا جدیدی و دبیر/ دنیای خاکستری ورزش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : علیرضا دبیر - هادی ساعی

سرشاخ شدن علیرضا دبیر با عباس جدیدی در شورای شهر غوغای بزرگی به پا ساخت به ویژه اینکه جریان بدی علیه ورزشی ها قبل از انتخابات به وجود آمده بود و در نهایت منجر به خروج آنها از شورای شهر تهران شد آن هم در حالی که شهر تهران به مدیریت ورزشی هم در سطح کلان شهرداری احتیاج دارد.
به گزارش نامه نیوز، با این حال باید تاکید کرد که در ورزش هم مثل همه بخش های دیگر نباید همه را به یک چشم نگاه کرد و در این بخش هم دنیا خاکستری است، گاهی سفید و جوان نمردانه، گاهی سیاه و زشت، گاهی دستگیری دلالی که از بازیکن خارجی پول گرفته و گاهی بازیکنی که جهیزیه عروس می دهد و خرج بیمارستان می کند و مدرسه می سازد.
در همین روزهای اخیر دو اتفاق رخ داد. اتفاق اول حضور مصطفی هاشمی طبا در رقابت ریاست جمهوری بود و اتفاق دوم خروج دبیر و جدیدی و تقریبا همه ورزشی ها از شورای شهر بود. هاشمی طبا برنده ترین بازنده انتخابات ریاست جمهوری بود مردی که از بدنه ورزش (سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک) کاندیدای ریاست جمهوری بود و ادب و متانت زیادی از خود نشان داد. در این سو هم بود قهرمانی مثل جدیدی که به پرو پای دبیر پیچید و کار خوبی انجام نداد.
خروج ورزشی ها از شورای شهر اتفاق خوبی محسوب نمی شود چون با یک چوب همه را بیرون راندن بود در حالی که در ورزش هستند کسانی که هم تحصیلات بالایی دارند و هم بسیار کاربلد هستند. مدیرانی مثل حبیب کاشانی که حتی بیش از ورزش به شهرداری تعلق داشته و یا دیگرانی مثل دنیا مالی که او هم بیش از ورزشی بودن یک شهرداری چی است. دنیا اینجا هم خاکستری است، مثل جامعه پزشکان، مثل جامعه معلم ها، مکانیک ها، مدیران و... و.
در این انتخابات شاید بیش از همه چیز دیگر مشخص شد که نمی توان یک قضاوت کلی برای یک قشر به طور کامل در نظر گرفت و باید حتما جزئیات و افراد را از هم تفکیک کرد و دنیا را همانطور که هست دید، یعنی خاکستری، نه سیاه و نه سفید.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها