کد خبر: 410052
تاریخ انتشار :

مافی: اصلاح طلب و اصولگرا برای ایران اسلامی در برابر تروریسم متحد می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، پروانه مافی در یادداشتی تحت عنوان «تهران، تروریسم و انتخابات» نوشت:
«حوادث تروریستی دلخراش و دردآور امروز مجلس و حرم مطهر امام خمینی(ره)، جنبه‌ای دیگر از جنایات تروریست‌های خود مسلمان پندار را روشن ساخت و بار دیگر از خوی ضدانسانی، وحشیانه و ظالمانه این اقلیت بی‌خِرَد پرده برداشت.
ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان، آنچه باید در شرایط کنونی در اولویت اول مسئولان و دست‌اندرکاران تامین امنیت و زمامداران جمهوری اسلامی و مردم قرار گیرد، اتحاد، وحدت و همدلی است. همان ویژگی‌ای که کشور را در سال‌های سخت و طاقت‌فرسای دفاع مقدس نیز بیمه کرد.
باید بدانیم که علی‌رغم اختلاف سلائق جریانات سیاسی داخل کشور، اما همه این جریانات در برابر خطر و تهدید خارجی یک صدا می‌شوند و از عزت و استقلال و آرامش کشور دفاع می‌کنند.
باید بدانیم و هشیار باشیم که این چنین وقایعی، نباید زمینه‌ساز بروز اختلافات جدید شود. نباید بی‌انصافانه بر دولتی تاخت که با تدبیر و همکاری هوشمندانه با نهادهای تامین‌کننده امنیت کشور، توانسته چهار سال کشور را در بالاترین ضریب از امنیت حفظ کند و همین چندی پیش نیز موفق به جلب اعتماد اکثریت مردم در یک انتخابات آزاد و رقابتی ، برای بر عهده گرفتن زمام امور اجرایی کشور شده است. اتفاقا شاید برگزاری انتخابات با چنین شکوه و جلوه‌ای نیز در جری کردن تروریست‌ها برای انجام چنین اقدام شنیعی بی‌تاثیر نبوده باشد.
اصلاح‌طلبی و اصولگرایی در انتخابات و در شیوه‌های مدیریتی حوزه‌های مختلف معنا می‌یابد، اما در برابر ترور و تروریسم، اصلاح طلب و اصولگرا، یکی می‌شوند و برای ایران اسلامی متحد می‌شوند.»
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها