کد خبر: 412419
تاریخ انتشار :

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن:

باشگاه از قلعه‌نویی قهرمانی و نایب‌قهرمانی نمی‌خواهد

باشگاه از قلعه‌نویی قهرمانی و نایب‌قهرمانی نمی‌خواهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک
شاهرخ شهنازی عصر امروز در جلسه معارفه سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به حضور امیر قلعه‌نویی در باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: پس از مذاکرات اعضای هیئت مدیره در نهایت پیشنهاد حضور قلعه‌نویی در باشگاه اصفهانی مطرح شد و او نیز قبول کرد که برای این فصل راهی اصفهان شود.
به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه قلعه‌نویی به دنبال تیمی با شخصیت بزرگ بود، تصریح کرد: خوشحال هستم که باشگاه بزرگ ذوب‌آهن در کنار سرمربی بزرگی چون قلعه‌نویی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند و بدون شک این سرمربی یادگارهای بزرگی در باشگاه ما برجای خواهد گذاشت.
رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه قلعه‌نویی یکی از مربیان ارزشی لیگ برتر ایشان به شمار می‌رود، تصریح کرد: اولویت اصلی ما این است که به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌ای نشان دهیم و خوشحالم که سرمربی باشگاه ما نیز به این موضوعات توجه می‌کند.
وی با بیان اینکه باشگاه از سرمربی خود قهرمانی و نایب‌قهرمانی نمی‌خواهد، خاطرنشان کرد: البته شخصیت قلعه‌نویی به‌گونه‌ای است که در هر تیمی حضور دارد، برای رسیدن به قهرمانی تلاش لازم را صورت می‌دهد اما باشگاه قرار نیست که استرس قهرمانی را بر او وارد کند.
شهنازی با بیان اینکه همه برای حمایت از سرمربی جدید خود هم قسم می‌شویم اضافه کرد: امیدوار هستم که سرمربی جدید ذوب‌آهن بتواند به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کند و زمینه موفقیت بیش از پیش این باشگاه را فراهم کند.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها