کد خبر: 419620
تاریخ انتشار :

سردار اشتری: رضایت رهبر معظم انقلاب بالاترین برکت و افتخار پلیس است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سردار حسین اشتری در جمع فرماندهان و معاونان عالی رتبه ناجا با تبریک دهه کرامت گفت: این دهه با میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و همچنین احمد ابن موسی (ع) شروع و خاتمه می یابد و نامگذاری این دهه به عنوان دهه کرامت زیبایی و ارزش و اعتبار خاصی دارد .

فرمانده ناجا افزود: آقا علی ابن موسی الرضا(ع) ناظر بر اعمال و رفتار ماست و ان شاءالله به عزت این روزها که متعلق به امام رضا(ع) است عیدی خود را با خرسندی این امام همام بگیریم .

وی حضور فرماندهان و معاونان عالی رتبه ناجا و خانواده های گرامی آنها در مشهد را توفیق بزرگی دانست و گفت: شما به این قطعه از خاک بهشت دعوت شده اید و توفیق دارید به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شوید که لازم است از زحمات نیروی انسانی ناجا ، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و بنیاد تعاون نیروی انتظامی که مقدمات این اردوی خانوادگی را فراهم کرده‌اند، تشکر داشته باشم .

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به برگزاری اردوهای خانوادگی در مشهد مقدس و دوره های بصیرت در شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: هدف این مراسم عرض ارادت به حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و همچنین ارتقای روحیه دینی، ارزشی و باورهایی است که پای بند به آن هستیم و امیدواریم در این همجواری ها ، از نور معنویت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و خواهر گرامی شان در قم فیض و بهره لازم را ببریم .

سردار اشتری در بخش دیگری از اظهارات خود به نقش بی بدیل خانواده در پیشبرد اهداف عالی و مقدس نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: شکل گیری خانواده سازمانی با هویت دینی و اسلامی یکی از اهدافی است که در این اردوهای خانوادگی دنبال می‌شود و آنچه مورد تاکید است این که فرماندهان عزیز باید برای خانواده خود وقت کافی بگذارند تا بتوانند از پشتیبانی قوی و مستحکم حمایت‌های خانواده برای انجام صحیح و درست مأموریت های خود برخوردار شوند .

وی همچنین به آسیب های اجتماعی و به خصوص تهدیدات فضای مجازی در جامعه امروز که همه آحاد جامعه را تهدید می کند اشاره کرد و افزود: با توجه به سبک زندگی اسلامی ، ایجاد روحیه ایمانی و معنوی و ارزشی می‌توانیم از گزند این آسیب‌ها نیز در امان باشیم .

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگر سخنان خود به تنوع و وظایف متعدد نیروی انتظامی در تکلیف و مسئولیت خطیری که بر دوش دارد پرداخت و گفت: کارکنان ناجا به برکت خون شهدا و هدایت های رهبری انسجام خدمت، روحیه بالا و آمادگی کامل، ماموریت های محوله و وظایف قانونی و تکلیف خود را با موفقیت انجام می دهند و خوشبختانه این موضوع در عملکرد درخشان پلیس نمایان است. مقابله جدی و قاطعانه با گروه‌های معاند، اشرار ضد انقلاب و تکفیرها و سلفی ها که سعی داشتند از مرزهای کشور وارد ایران اسلامی شوند و اکثریت به اتفاق آنها نتوانستند به هدف خود برسند و ناکام شدند از جمله عملکردهای موفق ناجا است.

وی خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌ها و سازمان های ذیربط در تولید و برقراری نظم و امنیت در کشور عزیزمان دخیل هستند اما نیروی انتظامی مسئولیت مهم و خطیر و سنگین تری بر عهده دارد که در تمام عرصه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، فضای مجازی و ... در ارتباط مستقیم با مردم است .

اشتری ادامه داد: سالیانه بیش از 30 میلیون تماس تلفنی با فوریت های پلیسی در کشور انجام می شود که 60 درصد این تماس ها عملیاتی و منجر به اجرای مأموریت می‌شود .

وی تاکید کرد: امروزه افتخار می کنیم وظیفه ای داریم که در راستای امنیت و آرامش و انضباط در جامعه گسترده است و تاثیر گذاری خاصی بر جامعه دارد .

فرمانده ناجا به نمودهای عینی فعالیت های موفقیت آمیز پلیس پرداخت و گفت: اجرای طرح های ویژه نوروزی ، مأموریت سنگین ناجا در برگزاری دو انتخابات با شکوه که با وجود تهدیدهای داخلی و خارجی به یک حماسه مردمی و مشارکت آگاهانه در نظم و امنیت کامل تبدیل شد، برگزاری موفق مراسم اربعین حسینی در سال گذشته از سه مرز زمینی با اعزام حدود دو و نیم میلیون زائر به عتبات عالیات و آمادگی برای برگزاری این مراسم بزرگ در سال جاری از جمله این فعالیت های شاخص بودند .

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: از دیگر عملکرد موفق ناجا مهار عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) بود که خوشبختانه با اقدام به موقع و هوشیاری مأموران نیروی انتظامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) با به هلاکت رسیدن 6 تروریست قبل از هرگونه اقدامی به یک معجزه تبدیل شد و رهبر معظم انقلاب از این بابت به ناجا خداقوت گفتند و همچنین برقراری نظم و امنیت شایسته در دیگر مراسم مانند شب های قدر، برگزاری نماز عید فطر و ... بوده و امروز رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بالاترین برکت و افتخار پلیس است .

سردار اشتری ابراز امیدواری کردکه به پشتوانه عزت و برکت خون شهدا و رضایت فرمانده معظم کل قوا با لطف و عنایت حضرت امام رضا(ع) خدمات موثر ، شایسته و قابل قبولی را ارائه دهیم و در خدمتگزاری خود در انجام مأموریت‌های محوله و وظایف و مسئولیت های خطیری که بر عهده داریم موفق و سربلند باشیم

بر اساس گزارش سایت پلیس، ابتدای این مراسم ، سردار زارعی معاون نیروی انسانی ناجا ضمن تبریک دهه کرامت به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا و فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی کشور ، گزارشی از خدمات این معاونت به کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی ارائه کرد .

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها