کد خبر: 420462
تاریخ انتشار :

نخستین گام ربیعی برای کسب رأی اعتماد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدحسین قربانی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت:‌در این جلسه ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی به ارائه برنامه هایش در دولت دوازدهم پرداخت که از جمله برنامه های اعلام شده تلاش برای فقر زدایی، ایجاد اشتغال روستایی، اورژانس اجتماعی، توسعه تعاونی ها و تحت پوشش قرار دادن نیازمندان در حوزه بهزیستی است.
وی همچنین به حضور نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی اشاره و اظهار کرد: آقای نوربخش نیز عملکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم را تشریح کرد و بر لزوم پایداری منابع و مصارف جهت تامین منابع صندوق های بیمه ای تاکید کرد.
به گفته دهقانی نمایندگان در این جلسه از وزیر پیشنهادی کار خواستار ارائه برنامه‌هایش برای عبور از بحران صندوق های بازنشستگی چگونگی همراهی با اجرای طرح تحول سلامت، توجه به مراکز نگهداری معلولان و فقرزدایی در مناطق مختلف کشور شدند.
قربانی گفت که در جلسه کمیسیون بهداشت طرح تعیین نحوه جذب کارگزاران بیمه کشاورزی و طرح تمدید قانون مالکیت علمی به تصویب رسید.
وی در پایان گفت که در این جلسه احمد حمزه و همایون هاشمی به عنوان اعضای کمیسیون بهداشت در کمیته نظارت بر حوزه سلامت و ایمنی غذا انتخاب شدند.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها