کد خبر: 423219
تاریخ انتشار :

امام جمعه موقت اصفهان:غربی‌ها برای اجرای برجام ما را به بازی گرفته‌اند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر ظهر امروز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه همکاری آل سعود و اسرائیل به سردمداری آمریکا دنیا را تهدید می‌کند، اظهار داشت: عملکرد رئیس جمهور آمریکا، مسئولان و مردم این کشور را نیز به اعتراض واداشته است.
به گزارش نامه نیوز وی با بیان اینکه پیروزی‌های اخیر مقاومت در منطقه به ویژه حزب‌الله نشانه شکست سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های آمریکا است، افزود: مستکبران از صدای انقلاب و نفوذ آن به دنیا هراس دارند اما این ملت از تهدیدهای آنها ترسی به خود راه نمی‌دهد.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه جریان ظلم در نهایت به انحطاط می‌رسد همان‌گونه که آمریکا به قدرتی کاغذی بدل شده است، ابراز داشت: اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) امروز در ولی‌فقیه زمان تجلی یافته است و ملت ایران امروز در سایه ولی امر مسلمین جهان از دنیا هراس ندارد و در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده است.
وی توجه به اقشار ضعیف جامعه را بسیار مهم برشمرد و ابراز داشت: رفتار مسئولان در قبال اقشار ضعیف جامعه باید اصلاح شود تا مردم ببینند که حامی چپاول‌گران نیستیم، عدالت اسلامی باید در جامعه پیاده شود تا اسلام از اشتباهات ما ضربه نخورد.
حجت‌الاسلام رهبر تاکید کرد: در شرایطی که طبقه پایین جامعه با طبقه گرانی، فقر، پرداخت مالیات، و قبض‌های سنگین آب و برق دست و پنجه نرم می‌کند و فرزندان خود را در راه دفاع از میهن نثار می کند مرفهان بی درد به فکر زندگی خودشان هستند.
وی اضافه کرد: بر همین اساس مسئولان نیرز باید مراقب اطرافیان و نزدیکان خود باشند، در شرایطی که معدن کاری با این شغل سخت با حقوق ۸۰۰ هزار تومانی باید سر کند اطرافیان زیاده‌خواه برخی مسئولان بدون تلاش و ثمره خاصی به دنبال مادیات و زیاده‌خواهی هستند.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: این در حالی است که حکومت باید قاطعانه و یکسان با مجرمان چه نزدیک و چه دور برخورد کند چراکه با درست رفتار نکردن مسئولان، اعتبار و آبروی حکومت و دین و انقلاب ما آسیب می‌بیند.
وی به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در زمان تنفیذ حکم رئیس‌جمهور اشاره و ابراز داشت: بازارهای ما از اجناس خارجی پر شده است و در شرایطی که سال‌هاست صحبت از خروج از رکود مطرح می‌شود فعالیت کارخانه‌های دچار مشکل شده است که همه اینها نشان از سوء‌مدیریت منابع و ظرفیت‌ها دارد.
وی با تاکید بر اینکه برای دستیابی به موفقیت باید چشم امیدمان را از غرب برداریم تا به نتیجه برسیم اضافه کرد: بعد از این همه کنار آمدن ایران با شرایط تعیین شده و عمل به شرایط، باز هم غربی‌ها برای اجرای اجرای برجام بهانه می‌آورند و ما را به بازی گرفته‌اند.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها