کد خبر: 423633
تاریخ انتشار :

سيد حسن خميني: چشم به راه قدرت دولت و رييس جمهور هستيم/مردم منتظر تحقق وعده های انتخاباتی رییس جمهور هستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام راحل و تولیت آستان مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مراسم تجدید میثاق دولت با آرمان های امام راحل ضمن تبریک هفته دولت، گفت: مردم با عزم خود در انتخابات دولت دوازدهم را سر کار آوردند و مجلس نیز به اعضای کابینه رأی اعتماد خوبی داد و امروز همه چشم‌ به راه توانمندی‌ها و قدرت دولتمردان دراجرای امور هستند .

به گزار شنامه نیوز، تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) اظهارداشت: مطمئن هستیم که دکتر روحانی بیش از هر کس دیگری بر مسئولیت سنگینی که مردم بر دوش این دولت گذاشته‌اند، واقف هستند و امروز جامعه ما امیدوار و آماده گذر از سختی‌هایی است که بر اثر علل مختلف بوجود آمده است .

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی خاطر نشان کرد: امروز همه منتظر عمل به وعده‌های بزرگی هستند که در دوران انتخابات داده شده و رییس جمهور در پایبندی به آنها تأکید داشتند و مطمئنم و می‌دانم که رییس جمهور به عهده خود با مردم پایبند هستند و ما در آینده حتماً شاهد روزهای بهتری خواهیم بود .

تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه تلاش دولتمردان می‌تواند موجب برطرف شدن سختی‌های زندگی مردم باشد، گفت: وقتی دینداران عرصه حکومت را به عهده می‌گیرند، می‌دانند که حل مشکلات مادی مردم بهترین راه برای ترویج دینداری مردم است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها