کد خبر: 423682
تاریخ انتشار :

فرمانده کل ارتش: جامه عمل پوشاندن به آرمان‌های امام فلسفه وجودی همه ما است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارتش با آرمان‌های امام راحل اظهار کرد: باید همواره برای پالایش روح خود دائم به زیارت بزرگان، امامزادگان و امام بزرگوارمان که بر گردن ایران و تاریخ ایران حق دارند، بیاییم.
به گزارش نامه نیوز، وی گفت: امروز به زیارت حرم امام آمده‌ایم تا بار دیگر با آرمانهای والایی که ایشان برای آن انقلاب شکوهمند را شروع و رهبری کردند و به نتیجه رساندند یادآوری کنیم و تاکید نماییم که فلسفه وجودی ما جامه عمل پوشاندن به این آرمانها است.
فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: همچنین با حضور در حرم امام خمینی (ره) آمده‌ایم که یاداوری کنیم در کجای تاریخ قرار داشتیم و اینکه یک کشور و ارتشی وابسته بودیم وهیچ نقطه افتخاری نداشتیم اما با رهبری امام خمینی امروز کشور مردم و ارتش ما آقا، عزتمند و دارای آبرو در جهان هستند و چنانچه که این راه روحانی را تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه دهیم فردای قیامت در پیشگاه خداوند روسفید خواهیم شد.
وی در پایان به بیان ویژگی‌های امام راحل پرداخت و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) احیاگر مجدد اسلام و بانی عزت ابدی برای جمهوری اسلامی ایران بودند.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها