کد خبر: 423910
تاریخ انتشار :

نعیمی‌پور: دولت قدر اعتماد مردم را بداند/ روحانی اجازه ندهد مافیای سیاسی در کشور جولان دهند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد نعیمی‌پور درباره کابینه دوازدهم چالش‌ها و فرصت‌های پیش رویش گفت: مهمترین فرصتی که برای دولت پیش آمده اعتماد عمومی است، امید در مردم ایجاد شده است و تحولات نیز بر اساس آن باید روی دهد.
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: دولت باید قدر این اعتماد را بداند؛ بی‌اعتمادی مردم اجرایی کردن کارها را دچار مشکل می‌کند.
نعیمی‌پور در ادامه با اشاره به اینکه باید جایگاه و اعتماد مردم مشخص شود، گفت: بسیاری از تعاملات و تحولات در گرو اعتماد مردم است. اگر اعتماد عمومی نادیده گرفته شود، دولت هم هدف‌ها و برنامه‌هایش را نمی‌تواند پیش ببرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترین چالش پیش روی دولت این است که عده‌ای خواهان ماندن در شرایطی هستند و شاید این شبهه پیش بیاید که در پشت صحنه بین دولت و عده‌ای، نوعی سازگاری صورت گرفته است این اعتماد مردم را کمرنگ می‌کند.
عضو حزب اتحاد ملت در ادامه تشریح کرد: انواع و اقسام مافیای سیاسی در کشور جولان می‌دهند که این بر خلاف آن چیزی است که رئیس جمهوری قول داده است و نباید اجازه چنین چیزی را بدهد، چراکه ماندن آنها مساوی با بی‌اعتمادی مردم است.
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی به سیاست خارجی ایران در منطقه و جهان اشاره و عنوان کرد: سیاست خارجی ما باید فعال باشد. تازه توانسته‌ایم اعتماد را در سطح دنیا ایجاد کنیم لذا باید با جدیت این موضوع را دنبال کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: با اروپا باید پیوند محکمی داشته باشیم تا بتوانیم مسائل اقتصادی را پیش ببریم. ممکن است سیاست خارجی به گونه‌ای باشد که ایران یارکشی کند پس باید در سطح منطقه و بین‌الملل به گونه‌ای عمل کنیم که تنش‌زدایی صورت گیرد و حاشیه‌ها کمتر باشد تا به راحتی بتوانیم هر آنچه که می‌خواهیم در جهت قدرت و منافع ملی خودمان به دست بیاوریم.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها