کد خبر: 426941
تاریخ انتشار :

علت ابطال انتخابات اهر و هریس چه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید شبستری خیابانی عصر یک شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان اهر، بیان داشت: آقای عبدالهی با سابقه سال ها فرمانداری و در سایر سمت های اجرایی می تواند به عنوان یک نماینده کمک های بسیاری کند و حیف اینکه دو سال شهرستان های اهر و هریس بدون نماینده سپری شد.
به گزارش نامه تیوز وی ادامه داد: کسانی که مسبب و باعث شدند که مردم شهرستان های اهر و هریس دو سال نماینده نداشته باشند در روز قیامت به عنوان حق الناس در پل صرات بایستی پاسخگو باشند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بدون نماینده ماندن مردم شهرستان های اهر و هریس ظلمی بود بر شهرستان ها و مردمانش کردند، گفت: بنده به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان گفتند که علت ابطال انتخابات اهر و هریس چه بود و وزیر کشور هم ندانست علت ابطال این انتخابات چه بود.
شبستری اضافه کرد: نگفتند که علت ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس چه بود اما گفتند که باید انتخابات این حوزه ابطال شود و تمکین به قانون وظیفه ما بود که به آن عمل کردیم و عمل به آن هم از وظایفمان است باید هم انجام دهیم اما این ظلم در هر صورت بر زمین نمی ماند.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها