کد خبر: 432611
تاریخ انتشار :

موساد: در صدر تلاش های اطلاعاتی ما ایران قرار دارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرگزاری معا گزارش داد: یوسی کوهین رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در مراسم تقدیر از نیروهای برتر این دستگاه از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: مقابله با ایران به دلیل جاه طلبی های هسته ای این کشور، تداوم حمایت از حزب الله و حماس و ارسال سلاح های جدید و دقیق به آنها در صدر تلاش های اطلاعاتی این دستگاه قرار دارد.
به گزارش نامه نیوز، کوهین پس از چند ساعت از حادثه تروریستی لاس وگاس توسط داعش افزود: تلاش های اطلاعاتی موساد همچنین شامل داعش می شود که به تلاش های خود برای حمله به اسرائیل و کشورهای دوست آن ادامه می دهد.
نتانیاهو با تقدیر از نقش موساد در تضمین امنیت رژیم صهیونیستی در مراسم مشابهی که در دستگاه شاباک برگزار شد، تاکید کرد: عملیات تروریستی پایتخت های اروپایی، ما را به یاد این مساله می اندازد که تروریسم افراطی اسلامی تهدیدی برای کل جهان است .
یوسی کهن، رییس موساد شب گذشته در این مراسم گفت که ایران یکی از مهم ترین اولویت ها برای سازمان مرکزی اطلاعات و جاسوسی اسرائیل است، زیرا بیش از هر زمان دیگر به مرزهای اسرائیل نزدیک شده است.
وی در ادامه ادعاهای خود افزود: حضور نظامی ایران در سوریه و نیز از طریق حزب الله در جبهه لبنان و جنگ افزارهای دقیقی که به حزب الله می دهد، و همچنین نفوذ ایران بر حماس، خطرات بزرگی محسوب می شود که موساد برای مقابله با آنها بیش از گذشته آماده شده است.
یوسی کهن مدعی شد: ایران در کنار رویه ستیزه جویانه خود در قبال خاورمیانه، در تلاش است تا در توسعه برنامه هسته ای اش به توانمندی نظامی برسد.
به نوشته جروزالم پست، رییس موساد گفت که ایران به ایجاد چالش هر روزه برای اسرائیل و ضربه زدن به این کشور، و نیز ضربه به دوستان اسرائیل در جهان ادامه خواهد داد.
نتانیاهو به تازگی و بیش از گذشته از حضور فزاینده نظامی ایران در سوریه ابراز نگرانی می کند در راستای این نگرانی ها، ارتش صهیونیستی ماه گذشته رزمایش بزرگ نظامی یازده روزه ای را در شمال سرزمین اشغالی برگزار کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو هفته پیش در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز ایران و کره شمالی را دارای خطراتی مشابه برای جهان توصیف کرد و با گفتن این که، برجام ایران را به کره شمالی دیگری مبدل می کند بر لزوم لغو برجام یا اصلاح آن پافشاری کرد.
رژیم صهیونیستی در حالی ایران را در خصوص ماهیت برنامه هسته ای اش متهم می کند که خود این رژیم با داشتن بیش از دویست کلاهک هسته ای، از صلاحیت اظهار نظر در مورد برنامه اتمی ایران برخوردار نیست.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها