کد خبر: 433074
تاریخ انتشار :

فرمانده مرزبانی ناجا:

پوشش امنیتی نقاط مرزی در ایام اربعین ارتقا می یابد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار قاسم رضایی روز پنجشنبه در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان مرزبانی پایانه‌های مرزی غرب کشور در مرز مهران اظهار داشت: باوجودآنکه هر روز شاهد زوال و نابودی تعداد بیشتری از اعضای گروه منحوس داعش و سایر گروه‌های تکفیری در عراق هستیم ولی این موضوع باعث نمی‌شود سطح آمادگی‌ها را برای جلوگیری از تحرکات آنان کاهش دهیم.
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی سطح هماهنگی‌ها و آمادگی نیروهای مرزبانی در مناطق مرزی به حداکثر ممکن رسیده و این اطمینان را به مردم و زائران حسینی می‌دهیم اجازه کوچک‌ترین تحرک مذبوحانه‌ای را به این افراد جنایتکار نخواهیم داد.
فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد: خلأهای امنیتی در این ایام پوشش داده می‌شود و با استقرار نیروهای کمکی محیطی امن را برای تردد زائران ایجاد می‌کنیم.
سردار رضایی یادآور شد: امنیت و مدیریت محوطه قرنطینه که بعد از گیت گذرنامه تا صفر مرزی و خروج زائران نام دارد در هر چهار پایانه مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه بر عهده مرزبانی است که فرماندهان مربوطه برای مدیریت صحیح آن در راستای تسهیل در تردد زائران، طرح و تدبیر قابل‌اجرا آماده کرده‌اند.
فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد: در هر سه استان تعیین شده علاوه بر برقراری امنیت و خدمات‌رسانی به زائران اربعین، مصمم به تشدید اقدامات امنیتی در دیگر بخش‌های مرزی هستیم، برای رفع خلأها در معابر مرزی برنامه داریم و کنترل و تقویت مرزها در دستور کار است.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها