کد خبر: 433750
تاریخ انتشار :

گلایه‌ فراکسیون مستقلین از رئیس سازمان برنامه و بودجه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه 16 مهر) فراکسیون متبوعش با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: در این جلسه ابتدا گزارشی درباره پرداخت مطالبات گندم‌کاران از سوی آقای نوبخت داده شد سپس وی گزارشی در رابطه با مطالبات مربوط به صندوق توسعه ملی داد و گفت که از محل 30 درصد بودجه حدود 16 هزار میلیارد تومان به صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.
به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای فراکسیون در رابطه با عدم تصویب موافقتنامه‌های پروژه‌های عمرانی گلایه‌هایی از نوبخت داشتند، افزود: قرار شد که هر چه سریعتر اقدامات لازم در راستای تصویب این موافقتنامه‌ها انجام شود. همچنین در رابطه با بودجه حوادث غیرمترقبه بحث‌هایی مطرح شد که آقای نوبخت برخی کم‌کاری‌ها در اختصاص بودجه به این بخش را پذیرفت و وعده پرداخت بودجه حوادث غیرمترقبه را داد.
لاهوتی گفت: در پایان جلسه فراکسیون با آقای نوبخت گزارشی از بودجه 97 نیز داده شد که این گزارش به دلیل کمبود وقت ناقص ماند و مقرر شد تا هفته آینده در محل دفتر مدیریت برنامه‌ریزی جلسه‌ای با حضور اعضای فراکسیون مستقلین برگزار شود.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها