کد خبر: 435800
تاریخ انتشار :

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ترامپ دیوانه نیست، خود را به دیوانگی زده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ترامپ دیوانه نیست، خود را به دیوانگی زده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کنگره شهدای دانشجوی استان قم با حضور سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا و فضا سپاه
امیرعلی حاجی ‌زاده عصر امروز در آئین اختتامیه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم تصریح کرد: امروز مهمترین رکن پیروزی در نظام جمهوری اسلامی وحدت و یکپارچگی و همدلی مردم و مسئولان است.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: هر آن چه بخواهد این همدلی و وحدت را از میان ببرد رنگ و بوی توطئه‌های دشمن را دارد هر چند این توطئه‌ها نیز تاثیری بر مردم ندارد و آن‌ها به خوبی می‌دانند که آینده را خودشان با اراده و اتحاد خواهند ساخت.
حاجی زاده اظهار داشت: مهم‌ترین نیاز جامعه امروز با توجه به توطئه‌ها و تهدیدات، دشمن شناسی است. این دشمن شناسی تنها در قالب نظامی قرار نمی‌گیرد و فقط جزء وظایف نیروهای مسلح نیست بلکه آحاد جامعه به خصوص جوانان باید در این مسیر قدم بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان این مرز و بوم باید در جهت افزایش بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان تلاش کنند و سیاست‌های دشمن را به خوبی بشناسند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: اگر چه دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی انجام داد تا ایران را در منطقه نا امن جلوه دهد اما ملت ایران با اقتدار و رهنمون‌های رهبری نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.
وی بیان داشت: در شرایط فعلی نیز هیچ قدرتی توانایی حمله نظامی به کشور ایران را ندارد از این رو جنگ خود را در عرصه‌های اقتصادی و روانی و فرهنگی و مقابله با اقتدار و پیشرفت ایران در پیش گرفته است.
حاجی زاده گفت: توسعه نفوذ فضای مجازی نیز فرصتی دیگر در اختیار دشمن نهاده تا بتواند توطئه‌های خود را عملیاتی سازد. در این زمینه باید جوانان با آگاهی و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن شوند.
وی افزود: اگر ما از چنین دشمنی که برای نابودی نظام از هیچ نقشه و توطئه‌ای دریغ نمی کند انتظار کمک و همراهی داشته باشیم خود بزرگترین خطا و اشتباه است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با بصیرت و درایت در آن زمان که آمریکا دست دوستی به سمت ما دراز کرده بود فرمودند که این دستها قابل اعتماد نیست، امروز این سخنان رهبری به خوبی اثبات شده است.
وی یادآور شد: همه می‌دانند که روش و استراتژک آمریکایی‌ها در دشمنی و عداوت با ملت ایران هیچ تغییری نمی‌کند و تنها با شکست‌های پی در پی، روش‌های خود را تغییر می‌دهند.
حاجی زاده بیان کرد: آمریکا و اسرائیل با روش‌ها و راهبرد جدید در جهت ترساندن ملت ایران هستند و می‌خواهند موفقیت‌های ما در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و سیاسی متوقف شود.
وی تصریح کرد: به همین جهت است که با مسائل واهی و حاشیه‌ای مردم و مسئولان را سرگرم می کنند تا ملت را از پیشرفت و تعالی دلسرد سازند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: عده‌ای در برابر سخنان واهی ترامپ تصور می‌کنند که وی دیوانه است اما در واقع خود را برای اخذ امتیازهای بیشتر به دیوانگی زده است.
وی گفت: آنها می‌خواهند با دیوانه نمایی و زیر سلطه اسرائیل به اهدافشان برسند و شیوه‌های استعماری خود را ادامه دهند.
حاجی زاده تصریح کرد:دشمن بداند که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع ملت ایران در مقابل تهدیدات دشمن است.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها