کد خبر: 437130
تاریخ انتشار :

شعار 13 آبان امسال «غیرت انقلابی» است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که تببین ارزش‌های انقلاب یکی از ضرورت‌های اجرایی در برنامه‌ریزی مناسبت‌های ملی و مذهبی است، گفت: شعار 13 آبان امسال «غیرت انقلابی»است.
به گزارش نامه نیوز، «نصرت‌الله لطفی» در نشست خبری مردم را نقش‌آفرین اصلی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بسیاری از اتفاقاتی که در تاریخ مانند آنچه که در مدرسه علمیه فیضیه قم اتفاق افتاد، قیام مردم یزد و دیگر شهرها نشان از نقش مهم و تأثیرگذار مردم در آن‌ها است.
وی با بیان این‌که نظام متکی بر مردم تنها نظام شکست‌ناپذیر است، افزود: هر ساختاری حکومتی و هر رژیمی را با تهدید و با جنگ سخت امکان سقوطش هست الی نظام متکی بر مردم که نمی‌توان به این آسودگی‌ها دچار مشکل و خطر کرد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این‌که تجلی حضور مردم در نظام اسلامی و نمایش مردمی بودن نظام در دو عرصه انتخابات و بزرگداشت ایام‌الله نمود جهانی دارد، گفت: در انتخابات یک فضای سیاسی حاکم است و حضور مردم به شرایط حاکم در انتخابات بستگی دارد اما در عرصه بزرگداشت ایام‌الله و راهپیمایی‌ها اعتقادات دینی و انقلابی مردم تأثیرگذار است و در این مراسمات چیزی به‌عنوان حزب و گروه مطرح نیست و یک سال توطئه و شیطنت با یک راهپیمایی عظیم مردم خنثی می‌شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: برای حضور مردم درصحنه مقدماتی لازم است و آن مقدمات به شکل ستادهای تشکیل‌دهنده برنامه‌ریزی هر مناسبت و مراسمی است که حلقه وصل این بخش با مردم اصحاب رسانه هستند به این معنا که اگر نقششان را به‌خوبی عمل کنند شاهد خلق حماسه خواهیم بود.
لطفی در ادامه با اشاره به این‌که مناسبت‌های انقلاب کارکرد جناحی ندارد، خاطرنشان کرد: این مناسبت‌ها مرتبط با آرمان‌های اصیل امام (ره) و حفظ نظام انقلاب اسلامی ایران است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شعار 13 آبان امسال را غیرت انقلابی اعلام کرد و گفت: ان‌شاء‌الله هر انقلابی غیرتمندی در یوم‌الله 13 آبان با مشت‌های گره‌کرده خود درصحنه حضور خواهند داشت و این‌که دیوار آمریکا فروریختنی است به دیوار در حال ریزش نباید تکیه کرد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها